Finalul lui 2021 marchează, pentru 5 to go, un moment important odată cu validarea primită în urma publicării raportului „Customer Experience Excellence”, realizat de KPMG. Aprecierea eforturilor și implicării 5 to go este dovedită de câștigarea locului 2 în topul celor mai apreciate companii din perspectiva experienţei clienţilor în 2021, imediat după Farmacia Tei și urmată de branduri sonore precum Bolt, Netflix și Ikea, dar și cu primul loc în categoria HoReCa a aceluiași raport. O altă recunoaștere importantă este reprezentată de cele trei premii câștigate în cadrul evenimentului Horeca Awards. Pe lângă trofeul pentru locul întâi la categoria Cea mai bună cafenea/ceainărie și locul 3 la categoria Omul Anului în Horeca, obținut de Radu Savopol, o surpriză și o recunoaștere valoroasă este trofeul primit la categoria Cafeneaua Anului, obținut prin votul publicului, care a clasat lanțul de cafenele 5 to go pe primul loc, pentru al șaselea an consecutiv.
„Aceste recunoașteri ale brandului 5 to go arată că, indiferent de vremurile pe care le traversăm, suntem datori să facem performanță, folosindu-ne de toate resursele de care dispunem. Suntem datori să găsim soluții pentru a nu-i dezamăgi pe cei care au crezut mereu în noi. Faptul că ne aflăm pe cea de-a doua poziție în topul celor mai apreciate branduri de către clienți nu face decât să ne ambiționeze pentru ca, și în viitor, să generăm experiențe memorabile clienților și să oferim în continuare calitate la un preț corect. În plus, cele trei trofee, dar în special cel pentru locul întâi la categoria Cafeneaua Anului 2021, oferit prin votul publicului, ne dau speranță în aceste vremuri dificile nedorite, trăite sub semnul adaptării și reinventării. Ne bucurăm că, de șase ani, primim, prin intermediul acestor aprecieri publice, o energie bună, care ne stimulează și ne motivează”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Despre 5 to go
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 250 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Spune-ti parerea!