Setari Cookie-uri

Alessio Lewithin: Transformarea unei pasiuni intr-o afacere a fost un pas usor si firesc

De vorba cu Alessio Lewithin Managing Director & Partner CulinaryOn in Romania.

6. Cum arata viitorul CulinaryOn, atat pe plan local cat si la nivel international?

CulinaryOn nu doarme niciodata! Suntem prezenti in Rusia, Asia si acum in Europa. Vom continua expansiunea internationala in SUA, America Latina si Australia. CulinaryOn din Bucuresti a fost creat pentru a functiona ca Hub-ul extinderii pe pietele din Europa Centrala si de Est (Polonia, Cehia, Serbia, Croatia etc.). Bucurestiul va deveni centrul de excelenta pentru inovatii viitoare in aceasta zona. Investim resurse imense in oamenii nostri, deoarece credem in dezvoltarea talentelor din interiorul CulinaryOn. In Romania nu ne vom opri la Bucuresti, cu siguranta; exista multe orase interesante in care regasim mixul potrivit intre clientii corporate si cei privati: Brasov, Cluj, Iasi, Constanta, Timisoara, pentru a numi doar cateva dintre ele.

Citește și:

CulinaryOn

7. Care este cea mai mare diferenta referitor la modul in care romanii prefera sa-si petreaca timpul liber, comparativ cu alte popoare? Ce rol are CulinaryOn aici?

Romanii au o inclinatie nativa pentru aniversari si petreceri. Aici se sarbatoreste orice ocazie posibila si o facem prin iesiri in oras. Romanii sunt extrem de sociabili, asemeni italienilor, spaniolilor si altor popoare mediteraneene. Sa fii cu prietenii, sa faci mereu ceva nou si diferit, sa-ti petreci timpul cu familia si cu cei dragi, acestea sunt ingredientele care alcatuiesc nucleul culturii divertismentului. Iar acest lucru este foarte bun pentru CulinaryOn, deoarece noi oferim toate elementele necesare acestor activitati, intr-un cadru uimitor.

8. Cum a fost primit conceptul CulinaryOn pe piata romaneasca si care au fost reactiile oamenilor la o solutie alternativa de petrecere a timpului liber?

Citește și:

Permiteti-mi sa va dau cateva cifre, deoarece cuantificarea raspunsurilor ofera perspectiva corecta. Deschiderea oficiala a fost pe 26 octombrie – insa am avut cateva evenimente si inainte de acest moment, bineinteles. In octombrie am organizat 14 evenimente, cu 480 oaspeti care au venit la CulinaryOn; in noiembrie am gazduit 33 de evenimente si circa 700 de invitati, iar in decembrie vom incheia anul cu 41 de evenimente si peste 800 de invitati. In general, intre octombrie si decembrie (de remarcat ca decembrie este o luna mai scurta, datorita sarbatorilor de 1 decembrie si de Craciun), vor fi peste 2.000 de participanti, la peste 87 de evenimente. Cifrele vorbesc de la sine. Nu cunosc prea multe afaceri start-up capabile de asemenea performante. Acestea fiind spuse, consider ca exista mult mai multe lucruri pe care le putem realiza.

Citește și:

Avem impreuna cu partenerii nostri strategici cheie - DeLonghi Group, Electrolux si Heidi Chocolates – o viziune de de construire a afacerii pe termen lung, care va schimba status quo-ul din Romania. Pentru viitorul apropiat estimam, in 2018, circa 16.000 de oaspeti si o crestere medie de 20-25% in 2019 si 2020. CulinaryOn inoveaza in mod constant, oferind oaspetilor sai noi servicii, experiente si pachete dedicate. Prognozam si lucram pentru edificarea unei baze recurente sanatoase in randul companiilor de afaceri, de aproximativ 45-53%, care sa genereze, in acelasi timp, noi achizitii de afaceri. Cred ca Romania este spatiul perfect pentru a construi un concept solid, inovator si fara precedent, asa cum este CulinaryOn, asigurand si extinderea in regiune.

Vizionare placuta


Kudika
26 Decembrie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.