Jennifer Hudson, in varsta de 31 de ani, a decis ca este timpul sa renunte la cateva kilograme. Cantareata si actrita fiind, trebuie sa aiba mai multa grija la felul in care arata, mai ales daca ne gandim la concurenta de la Hollywood.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Asadar, Jennifer s-a pus pe slabit si a urmat programe stricte de alimentatie si de exercitii.

Conform WeightWatchers.com, alimentatia artistei s-a bazat pe iaurt, cereale si fructe, dar nu au lipsit mesele copioase de pranz. De exemplu, pranzurile vedetei au fost: curcan cu maioneza, salata si rosii (totul cat mai lipsit de grasimi), chipsuri si mere, pui la gratar cu salata, supa si sandvis cu salata si curcan la gratar, supa si sandvis din paine integrala cu branza si rosii, burrito cu pui, quesadilla si salata.

Iar acestea sunt numai pranzurile asa ca, evident, nu s-a infometat.

Totusi, nu trebuie sa treci cu vederea faptul ca facea si exercitii. Jennifer facea zilnic urmatorul antrenament, conform DoctorOz.com:

- Abdomene (25);

- Flotari (25);

- Genoflexiuni (25).

Dupa o pauza de 1 minut, repeta “trilogia”. In total, facea de patru ori setul de exercitii mai sus mentionat, la care adauga saritul corzii. Iata diferenta de silueta:

Sursa foto interior si prima pagina: Guliver/ SplashNews

TOP 5 Cele mai apreciate DIETE de slabire RAPIDA
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: