FOTO: La 95 de ani, alerga desculta prin zapada. FEMEIA care a schimbat legile sanatatii

FOTO: La 95 de ani, alerga desculta prin zapada. FEMEIA care a schimbat legile sanatatii
Kudika
8 Aprilie 2013

Regimul care vindeca pana si cancerul.

Galina Shatalova (13 octombrie 1916 – 14 decembrie 2011) era medic chirurg si cercetator. Dar nu pentru asta a devenit ea faimoasa in Rusia, ci pentru dieta sa foarte saraca in calorii, pe care a numit-o Dieta Astronautilor.

Galina a scris numeroase carti despre sanatate, mancare sanatoase si un stil de viata echilibrat. In anul 1960, aceasta a hotarat sa isi schimbe radical viata si sa demonstreze ca oamenii sunt creati pentru a suporta mult mai multe decat credem noi. Pentru a demonstra aceste principii, Galina (alaturi de alti “pacienti” ai sai) a mers 500 km printr-un desert.

Sursa foto: Youtube

Cartea ei, The choise of the way, publicata in anul 1996 a revolutionat sistemul: una si cea mai importanta teorie a sa a fost aceea ca organismul uman NU are nevoie de 1200-1700 calorii pe zi. Ea sustinea ca, de fapt, corpul are nevoie de 250-400 kilocalorii.

Cele 4 elemente ale sistemului sau de imbunatatire a sanatatii erau:
- Respiratie corecta;
- Miscare sanatoase;
- Intarire a organismului;
- Nutritie adecvata.

Shatalova a facut publice experimentele sale (teste realizate intre anii 1983 – 1989). Doctorii au fost atat de impresionati de rezultate, incat i-au oferit un premiu in cercetare. Motivul? Cu ajutorul dietei sale, Galina reusise sa vindece pacienti diagnosticati cu boli precum diabet, hipertensiune, ulcer, boli de rinichi, ciroza hepatica, obezitate sau boli de inima, informeaza Dietandbody.

Sursa foto: Youtube

La varsta de 95 de ani, femeia avea un stil de viata extrem de sanatos: tinea dieta de care era foarte mandra, nu facea excese alimentare si alerga in fiecare dimineata. Chiar si in timpul iernii, era vazuta in costum de baie si in picioarele goale alergand prin parc – click aici pentru a vedea imaginea.

Ce presupune dieta astronautilor?

Este vorba despre un regim adaptat la anotimpuri, care contine alimente naturale, cat mai putin procesate: legume (crude sau uscate, radacinoase, nuci) fructe (crude sau uscate – niciodata confiate), cereale si miere. Nu sunt permise: carnea, produsele lactate, prajeli, cafea, alcool sare si painea coapta.

Atunci cand gatim – focul trebuie sa fie cat mai mic pentru ca mancarea sa se coaca incet si niciodata nu trebuie ca temperatura focului sa depaseasca 100 grade.

Foto prima pagina: Shutterstock.com

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri