Potrivit rezultatelor studiului, 41% dintre femei prefera o culoare neutra pentru computer, 34% aleg o culoare vie, iar pentru 25% culoarea computerului nu este atat de importanta.

Din studiu reiese ca 48% dintre femeile din Romania detin un computer mai vechi de 3 ani, 30% unul cu varsta cuprinsa intre 1 si 3 ani si ca 13% au acasa un computer de mai putin de un an. Doar 9% dintre respondente nu detin un PC. Majoritatea a declarat ca detine un laptop (58%), desktop PC (27%), laptop 2 in 1 (4%) si mini PC (3%).

Laptopul 2 in 1, in topul preferintelor pentru o viitoare achizitie Tipul de computer preferat de femei pentru urmatoarea achizitie este laptopul 2 in 1 (50%), urmat de laptopul clasic cu 41%. De asemenea, 6% dintre respondente vor sa cumpere un desktop PC si 3% un mini PC.

Cel mai frecvent, romancele utilizeaza PC-ul pentru a asculta muzica si a viziona filme (36%) sau pentru a naviga pe retelele de socializare (30%). In timp ce 17% dintre ele prefera sa editeze documente, 10% sunt pasionate de jocurile pe calculator. Alte activitati pentru care romancele utilizeaza computerul sunt editarea foto sau video (4%) si programarea (3%).

In ceea ce priveste intentia de cumparare, 40% dintre romance vor sa isi cumpere un PC in urmatorul an, 20% dintre ele in urmatorii 2-3 ani, iar 11% peste 3 ani.

Magazinele traditionale, prima optiune pentru achizitionarea unui PC Magazinele traditionale raman in continuare prima alegere a romancelor pentru cumpararea PC-ului (75%), in timp ce doar un sfert dintre ele intentioneaza sa faca urmatoarea achizitie online.

Inainte de a decide care este computerul potrivit pentru ele, femeile din Romania se informeaza despre cele mai noi tehnologii din magazine online sau traditionale (49%), de la prieteni sau familie (25%), din presa (14%) sau de pe forumuri (12%).

Laptop cand ai nevoie, tableta atunci cand iti doresti, laptopurile 2 in 1 cu Intel Inside(r) se gasesc in oferta retailerilor din Romania. Puternice si elegante, ele ofera mobilitatea necesara intreaga zi pentru a avea rezultate extraordinare. In configuratii variate cu procesoare Intel, laptopurile 2 in 1 aduc experiente noi, fie ca sunt detasabile (ecranul se detaseaza de tastatura si poate fi folosit ca tableta), fie ca sunt convertibile (ecranul se rasuceste la 360 de grade si dispozitivul devine tableta).

Aflati mai multe pe: Revista online iq.intel.ro Pagina de Facebook IntelRomania Contul de Instagram @intelromania Contul de YouTube Intel Romania Contul de LinkedIn Intel Romania

Despre Intel Intel (NASDAQ: INTC) extinde limitele tehnologiei pentru a face posibile cele mai uimitoare experiente. Informatii despre Intel si activitatea celor peste 100.000 de angajati pot fi gasite la newsroom.intel.com si intel.com.

Intel si logo-ul Intel sunt marci comerciale ale Intel Corporation in Statele Unite si in alte tari. Alte nume si brand-uri pot fi reclamate ca fiind proprietatea altor parti.

(1) Studiul Intel a fost realizat în perioada 4-18 martie 2016 pe site-ul www.kudika.ro pe un esantion de 7.178 de femei din mediul rural si urban din Romania.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: