Dieta hiperproteica

Dieta hiperproteica
Kudika
8 Ianuarie 2007

Dieta hiperproteica mi-a atras atentia in timp ce ma documentam despre avantajele si dezavantajele dietelor. Desi m-am ferit intotdeauna sa recomand regimuri de slabire stricte, in care trebuie sa cataresti fiecare firmitura pe care o inghiti, se pare ca aceasta dieta hiperproteica merita efortul.

Dieta hiperproteica mi-a atras atentia in timp ce ma documentam despre avantajele si dezavantajele dietelor. Desi m-am ferit intotdeauna sa recomand regimuri de slabire stricte, in care trebuie sa cataresti fiecare firmitura pe care o inghiti, se pare ca aceasta dieta hiperproteica merita efortul. Marele dezavantaj al sau este ca nu permite nicio abatere. In cazul in care facem o mica escapada, care ar putea fi interpretata drept nesemnificativa, dieta trebuie oprita. In aceasta situatie poate fi reluata numai dupa sase luni. Cand spun "escapada" ma gandesc la o patratica de ciocolata sau chiar la o guma de mestecat). Avantajul, insa, este incontestabil maret: dieta hiperproteica poate schimba metabolismul, in sensul accelerarii lui. Cantarind acesta posibilitate in raport cu un chin de numai 2 saptamani (pana la urma ce insemna doua saptamani?) consider ca ne putem abtine de la orice ispita! Iata in ce consta dieta hiperproteica: Indicatii: trebuie consumati minim 2 l de apa pe zi in cazul in care intrerupem dieta, nu poate fi reluata decat dupa jumatate de an cele trei mese din timpul zilei trebuie stabilite la ore aproximativ fixe in fiecare zi de pe parcursul dietei (ex: mic dejun: 8:00, pranz: 13:00, cina: 18:00) niciunul din alimentele inidcate nu poate fi inlocuit cu un altul (exceptie face pestele care, dupa preferinte poate fi pastrav, cod sau calcan) toate alimentele trebuie sa fie proaspete si cat se poate de naturale (nu iaurt cu fructe sau musli, ci simplu, fara adaos de zahar) nu trebuie exclus si nu trebuie adaugat niciun alt aliment Dieta hiperproteica Ziua 1 mic-dejun: o ceasca cafea indulcita cu o lingurita de zahar pranz: doua oua fierte tari, 400 g spanac, 1 rosie cina: 200 g friptura de vaca, 1 salata verde cu o lingurita ulei de masline si zeama de lamaie Ziua 2 mic-dejun: o ceasca cafea indulcita cu o lingurita de zahar pranz: 250 g sunca fara grasimi si un pahar de iaurt natural (fara zahar sau fructe) cina: 200 g friptura de vaca, 1 salata verde cu o lingurita ulei de masline si zeama de lamaie Ziua 3 mic-dejun: o ceasca cafea indulcita cu o lingurita de zahar si o felie paine prajita bine pranz: doua oua fierte tari, o felie de sunca fara grasimi, o salata proaspata cina: telina fiarta, o rosie, un mar (poate fi inlocuit cu o portocala) Ziua 4 mic-dejun: o ceasca cafea indulcita cu o lingurita de zahar si o felie paine prajita bine pranz: 200 ml suc de portocale si un pahar iaurt natural (fara fructe sau zahar) cina: un ou fiert bine, 250 g branza de vaci, un morcov ras Ziua 5 mic-dejun: un morcov ras pranz: 200 g peste fiert cu zeama de lamaie si o lingurita unt cina: 200 g friptura de vaca, 1 telina rasa Ziua 6 mic-dejun: o ceasca cafea indulcita cu o lingurita de zahar si o felie paine prajita bine pranz: doua oua fierte tari, un morcov ras cina: doua bucati de piept pui la gratar, o salata verde cu ulei de masline si zeama de lamaie Ziua 7 - "Ziua foametei" mic-dejun: o cana de ceai neindulcit pranz: nimic cina: 200 g cotlet de miel, un mar Ziua 8 mic-dejun: o ceasca cafea indulcita cu o lingurita de zahar pranz: doua oua fierte tari, 400 g spanac, 1 rosie cina: 200 g friptura de vaca, salata cu ulei de masline si zeama de lamaie Ziua 9 mic-dejun: o ceasca cafea indulcita cu o lingurita de zahar pranz: 250 g sunca fara grasimi si un pahar de iaurt natural (fara zahar sau fructe) cina: 200 g friptura de vaca, 1 salata verde cu o lingurita ulei de masline si zeama de lamaie Ziua 10 mic-dejun: o ceasca cafea indulcita cu o lingurita de zahar si o felie paine prajita bine pranz: doua oua fierte tari, o felie de sunca fara grasimi, o salata proaspata cina: telina fiarta, o rosie, un mar (poate fi inlocuit cu o portocala) Ziua 11 mic-dejun: o ceasca cafea indulcita cu o lingurita de zahar si o felie paine prajita bine pranz: 200 ml suc de portocale (stoarce singura portocalele si bea sucul imediat pentru a beneficia de toate vitaminele), un pahar iaurt natural cina: un ou fiert tare, 250 g branza de vaci, un morcov ras Ziua 12 mic-dejun: un morcov ras pranz: 200 g peste fiert cu zeama de lamaie si o lingurita unt cina: 250 g friptura de vaca, 1 telina rasa Ziua 13 mic-dejun: o ceasca cafea indulcita cu o lingurita de zahar si o felie paine prajita bine pranz: doua oua fierte tari, un morcov ras cina: 250 g piept de pui la gratar, o salata cu ulei de masline si zeama de lamaie Ziua 14 mic-dejun: o ceasca cafea indulcita cu o lingurita de zahar si o felie paine prajita bine pranz: 250 g pui fiert, o salata verde cu o lingurita ulei de masline si zeama de lamaie cina: 200 g peste fiert cu zeama de lamaie

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri