Nutritia joaca un rol esential in frumusetea pielii si corpului, asa ca trebuie sa tii cont de cateva alimente ce vor da un tonus sanatos tenului si podoabei tale capilare. Incearca sa incorporezi in dieta ta zilnica si nutrientii necesari frumusetii tale, nu numai alimente dietetice. Hrana dietetica este lipsita de grasimi, iar organismul are nevoie si de o cantitate mica de lipide pentru a functiona corect si pentru a asimila substantele nutritive din fructe, legume si lactate. De exemplu, morcovii pot fi asimilati in intregime de organism numai cu ajutorul grasimilor, iar aceste legume sunt recomandate de catre specialistii nutritionisti daca vrei sa ai o piele frumoasa, asa cum vei vedea mai jos.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Morcovii

Morcovii contin betacaroten, substanta ce se transforma in vitamina A atunci cand este absorbita de organism. Lipsa de vitamina A duce la caderea parului si deshidratarea pielii, iar pentru a evita aceste neplaceri trebuie sa consumi aproximativ 50 de grame de morcovi pe zi; pentru a le da un gust mai placut, ii poti amesteca in salata sau cu sos de lamaie. Aceste legume pot fi asimilate de organism numai cu ajutorul lipidelor, vegetale sau animale. Consumul de morcovi in cantitatile recomandate va da parului si pielii un tonus excelent si, in plus, va conferi o nuanta placuta tenului tau.
Otetul de mere

Otetul de mere are anumite proprietati binefacatoare pentru frumusetea ta, printre care si faptul ca iti purifiaza si catifeleaza pielea. Enzimele pe care le contine din belsug otetul de mere ajuta la curatarea pielii de celule moarte. Dimineata, pe stomacul gol, se bea un pahar de apa plata in care au fost dizolvate doua lingurite de otet de mere, acesta fiind recomandat si persoanelor care doresc sa slabeasca. Acesta dizolva grasimile din organism si ajuta la digestia completa a alimentelor, curatand astfel intestinul gros.

Ouale

Ouale contin biotina, o vitamina solubila in apa ce apartine grupei de vitamine B, fiind astfel un aliat indispensabil frumusetii pielii, unghiilor si parului. Galbenusul de ou este partea cea mai nutritiva, insa si albusul contine vitamine precum vitamina E, B12, seleniu si proteine, asa ca cel mai recomandat este sa nu indepartezi albusul de ou. Cantitatea optima este de un ou la doua zile, avand insa grija sa mananci suficiente legume si fructe, pentru a-ti pastra digestia corecta.

Dieta cu pepene rosu
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: