Iata cateva exemple de semne de care sa fim constienti si pe care sa le acceptam:

Uneori cea mai bună terapie pentru sufletul trist este liniștea

- te impiedici;
- ramai blocata in trafic;
- primesti o remarca dura de la o persoana la care tii;
- intri intr-o cearta cu cei dragi;
- te imbolnavesti;
- ai dureri de cap;
- uiti ceva acasa si trebuie sa te intorci;
- simti gol in stomac;
- nu poti dormi linistita;

Fiecare dintre aceste semne indica faptul ca trebuie sa te concentrezi si sa iti ajustezi frecventa. Cand intalnesti unul dintre aceste semne de avertizare, opreste-te! Nu continua sa lucrezi la ce se intampla, nu continua conversatia si nu ramane concentrata asupra acelui gand pe care tocmai l-ai avut pentru ca nu te va duce acolo unde vrei sa fii.

In schimb, respira profund, indeparteaza-ti sufletul de aceasta situatie (sau ia-ti un minut pentru a medita daca poti).

Ca o nota finala, incearca sa nu cauti fara incetare semne de avertizare. Vorbind despre acestea, gandindu-te la ele si cautandu-le non stop iti vei convinge mintea sa reduca frecventa vibrationala. Continua-ti viata, mergi mai departe, accepta semnele primite ca simple semne de oprire si depaseste momentul. Ai grija de vibratia ta - acorda atentie doar gandurilor, sentimentelor si actiunilor care rezoneaza cu frecventa naturala a sufletului.

Împrietenește-te cu corpul tău
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta