Stresul este peste tot în această lume care parcă se mișcă cu viteza luminii. Este o tulburare mentală, emoțională sau chiar fizica provocată de anxietate sau munca în exces. Toți simțim stresul și, de multe ori, suferim din cauza lui într-un fel sau altul.

50 de moduri de a îți mări încrederea în tine și de a reduce stresul din viața ta

foto interior si prima pagina: Alexandra Romanova Shutterstock

Majoritatea stresului pe care îl experimentăm poate fi împărțit în trei categorii:

- stresul pe care nu îl putem controla - provocat de pierderea unui loc de muncă, despărțirea de o persoană dragă sau apariția unei provocări majore în materie de sănătate.

- stresul natural - ceea ce simțim atunci când ne fixăm obiective care împing în afara zonelor de confort și ne străduim să ne îmbunătățim;

- stresul pe care îl putem controla - cum ar fi întârzierea unei întâlniri, distrugerea unei relații sau înfometarea în trafic.

Am adunat mai jos câteva variante foarte eficiente de reducere și prevenire a stresului.

IMPORTANT: Realizarea faptului că te afli în controlul stresului tău este fundamentul gestionării stresului.

1. Nu îți asuma prea multe reponsabilități. Fie în viața personală, fie în cea profesională, află care sunt limitele tale și încearcă să nu le depășești. Învață când să spui "Nu".

2. Evită persoanele care sunt negative și îți dau o stare de agitație. Dacă este vorba despre o persoană foarte apropiată și nu poți renunța la relația cu aceasta, limitează timpul petrecut cu ea.

3. Evită bârfele. Acestea nu îți aduc niciun beneficiu, ci din contră - te încarcă de energie negativă.

4. Învață tehnici de relaxare: yoga, meditație, respirație profundă - toate aceste trucuri ajută la relaxarea corpului și a minții. Practicate în mod regulat, vor ajuta la reducerea nivelului de stres de zi cu zi.

5. Schimbă modul în care vezi lucrurile. Încearcă să vezi situațiile stresante dintr-o perspectivă mai pozitivă. În loc să te stresezi cu privire la timpul petrecut în trafic, privește acest moment ca pe o oportunitate de a asculta melodiile tale preferate sau un audiobook.

6. Practică gândirea pozitivă deoarece aceasta poate avea un efect profund asupra bunăstării tale emoționale și fizice. Persoanele care au o atitudine pozitivă și practică gândirea pozitivă sunt mai puțin stresate decât persoanele pesimiste și egative.

7. Exprimă-ți sentimentele. Nu ține nimic doar pentru tine. Atunci când ceva sau cineva te supăra, învață să comunici preocupările tale într-o manieră deschisă și respectuoasă.

8. Nu amâna lucrurile pentru că vei fi și mai stresată. Începe să faci ceea ce știi că trebuie făcut.

9. Nu uita de relaxare. Zi de zi găsește câteva momente doar pentru tine pentru a te odihni, relaxa și reîncărcă bateriile.

10. Nu accepta stresul în viața ta. Refuză să fii stresată. De exemplu, atunci când te simți stresată cu privire la tot ce trebuie să faci și, în același timp oferi 100% pentru a rezolva totul, spune "Fac tot ce pot." Aceasta este o conversație pe care trebuie să o ai cu sufletul tău de mai multe ori pe săptămână.

Kudika.ro organizează la Brașov între 11 și 13 ianuarie retreat-ul Body&Spirit , experiența multisenzorială în care vei învăța să te conectezi la tine însăți și să devii cea mai bună versiune a ta!

Ce vei învăța la Kudika Body&Spirit Camp?

Kudika Body&Spirit Camp înseamnă 3 zile în care tu vei fi cea mai importantă persoană din viața ta! În tabăra de lifestyle sănătos vei învăța să îți descoperi nevoile spirituale și corporale și, mai ales, cum să răspunzi acestora într-o manieră personalizată și echilibrată, alături de un nutriționist și un speaker motivațional.

Te poți înscrie AICI la Kudika Body&Spirit Camp.

Top 3 cele mai bune uleiuri esențiale pentru a vindeca anxietatea
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta