Ai mai multa grija de tine, de sufletul tau, de mintea ta. Iata cateva trucuri importante care te vor ajuta sa scapi de oboseala mentala.

Ai de lucru la o prezentare importană dar creierul tău a intrat în vacanță. Oricâte cafele ai bea, nu poți să gândești și tot ce îți dorești este să ajungi acasă și să te bagi în pat. Acesta este un semn de oboseală mentală. Iată cum o poți combate.

În cele mai dificile momente, ține minte asta: Nu ești singură niciodată!

1. Fii activă

Oboseala mentală este mai pregnantă în rândul persoanelor sedentare. Cu cât petreci mai mult timp pe scaun, cu atât mai mari șansele să te simți stresată. Iar un corp sănătos și în formă face mai ușor față oricărei forme de stres.

2. Nu te muta la birou

Desigur, glumesc. Mă refer la acele zile în care te angajezi să faci mai mult decât este omenește cu putință. Angajându-te la mai mult decât poți să duci nu te va ajuta în carieră. Din contră, te va stingheri pentru ca îți va epuiza mintea și trupul. Este mai bine să găsești o metodă de a te achita de îndatoririle tale într-un mod productiv și eficient. Reține că anumite așteptări nu merită să fie depășite.

3. Meditează

Încearcă să te uiți la toate problemele tale din afară. Nu lua totul personal și nu lăsa mintea să te conducă și te vei simți mai puțin obosită.

Meditația zilnică te va ajuta să stăpânești mintea, să te eliberezi de reziduurile emoționale și să îți păstrezi zenul și calmul.

4. Păstrează-ți focusul

Multitasking-ul pare o soluție bună pentru a rezolva mai multe probleme în același timp și a eficientiza timpul însă nu este chiar așa.

Cel ma eficient mod de a șterge câ mai multe lucruri de pe lista de to do este să prioritizezi și să începi cu rezolvarea problemelor cu adevărat importante. Să le faci bine pentru a nu fi nevoită să revii asupra lor.

5. Dormi atât cât trebuie

Penru o persoană care meditează zilnic , șase ore de somn pe noapte pot fi suficiente. Insă ceilalți au nevoie de 8 ore de somn de calitate pentru a funcționa în parametri maximi și a nu se simți epuizați mental.

Poți recupera restanțele la somn renunțând să pierzi nopțile în weekend și relaxându-te în timpul zilei.

Atunci când dormi suficient, creierul tău ia decizii mai bune și are o mai mare putere de concentrare, ceea ce se va reflecta în fiecare aspect important al vieții tale.

Despre muzica si frumusete, cu Mellina

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: