Cum să-ți îmblânzești mintea anxioasă care își face prea multe griji

Cum să-ți îmblânzești mintea anxioasă care își face prea multe griji
Kudika
24 Iunie 2020

Fericiți aceia care văd frumusețe acolo unde alții nu văd nimic.

Află cum să îți îmblânzești mintea anxioasă și speriată care își face mult prea multe griji și să readuci pacea și liniștea în viață ta:

1. Învață să fii prezentă în viața ta

A fi prezent înseamnă a fi pe deplin în acest moment. Trup și suflet. În loc să îți încarci mintea cu gânduri îngrijorătoare, încearcă să te concentrezi pe ce se întâmplă chiar în fața ta. Activitățile liniștite și relaxante te pot ajuta foarte mult. În momentul în care simți o stare de agitație în corp, oprește-te, pune-ți mâna în zona inimii și spune-ți că totul va fi bine. Reconectează-te cu sufletul tău și revino la viața ta de acum - la ce se întâmplă în jurul tău. Concentrează-te asupra respirației, încetinește și trăiește ACUM.

2. Acceptă-ți stările, emoțiile și sentimentele

Nu fugi de ele. Spune-ți (de câte ori este nevoie) că este în regulă să ai astfel de gânduri, de emoții, de sentimente. Este perfect firesc să îți faci tot felul de griji, iar starea ta este perfect normală având în vedere circumstanțele în care te afli. Nu trebuie să le vezi precum o problemă pentru că astfel te vei stresa și mai tare. Acceptă-le și învață să lucrezi cu ele.

3. Îndreaptă-ți atenția asupra activităților frumoase

Învață ceva nou, ocupă-ți timpul cu o activitate frumoasă, interesantă - astfel de lucruri te ajută în momentele dificile deoarece îți dau o stare de bine implicându-te în ceva semnificativ pentru tine. Poți alege activități distractive, amuzante, creative, liniștitoare. Poți începe proiecte noi sau te poți concentra pe hobby-urile tale. Nu contează ce, important este să îți placă și să îți ocupe timpul și mintea - să te ajute să fii prezentă și să te relaxeze.

foto main: Miriama Taneckova, Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri