Credit foto: Hepta.ro Nu ca as tine socoteala tuturor actritelor de pe croazeta, dar cand am vazut-o ieri pe Elizabeth Banks intr-o superba creatie marca Georges Chakra, am inteles de ce s-a lasat asteptata la Cannes: rochia couture din colectia de Primavara 2010 merita un covor rosu rezervat numai pentru valurita si multicolora ei trena, si ieri (19 mai), la premiera filmului “Poetry”, starurile nu s-au inghesuit cu atata aplomb de turma ca-n primele seri ale Festivalului. Ca atare Banks s-a achitat fara probleme de misiunea cu care asa o rochie o insarcina inevitabil – a purtat-o cu stil, si o gratie parca desprinsa din Epoca de Aur a Hollywood-ului. In continuare, iata o descriere mai amanuntita a look-ului, ca si o trecere in revista a accesoriilor care il completau, pentru un efect spumos, ravasitor si ravasit de vant. Banks si-a lasat buclele scurte sa ii incadreze jucause fata, iar machiajul nu se vadea excesiv, ceea ce a contribuit la impresia generala, a unei naturaleti tineresti si proaspete. Culorile in care materialul fin, aproape gazos, al rochiei era imbibat armonios, curgeau una-ntr-alta si o imprejmuiau pe blonda ravisanta ca fasii de tifon lenese, stand sa cada in orice clipa. Detaliul roz bufant de pe umarul drept accentua asimetria rochiei, iar fabuloasa trena - o desfasurare fulminanta de culori dispuse haotic pe valurile de organza - parea desprinsa dintr-un basm cu zane. Bratara marca Chopard ocaziona strategic o fina dara de sclipici, vizibila dar nu iradianta. Incaltandu-se dupa o logica similara, Elizabeth purta o pereche de pantofi de culoarea pielii – cu care se asorta si poseta ei aurie de la Ferragamo. Blonda Varsatoare de 36 de ani are intr-adevar un simt deosebit al fashion-ului, insa in domeniul pentru care a optat, si pentru care s-a pregatit ca la carte, Banks nu a reusit (inca) sa iasa in evidenta cu o “lovitura” la fel de memorabila ca cea inscrisa ieri pe covorul rosu. Absolventa a Universitatii din Pennsylvania (magna cum laude), apoi a Conservatorului American de Teatru, Elizabeth a ales, cuminte, instructia si sedimentarea unui bagaj de cunostinte, in loc sa dea piept pe nepusa masa cu riscul suprem – si anume, de a esua. Totusi, poate ca s-a bazat orbeste pe garantiile cailor conventionale, neglijand o “nasa buna” responsabila pentru multe dintre “povestile de succes” ale Cetatii Filmului – stiti care, cele inregistrate cu litere de-o schioapa in biografiile colegilor ei de meserie mai bine cotati.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: