Comunicat de presa
Gama de produse lansata acopera in intregime nevoile si asteptarile unui segment de piata aflat in continua crestere, format din utilizatori cu educatie superioara care se documenteaza constant asupra celor mai noi tendinte in alimentatie si stil de viata sanatos.
"Tendintele pe piata din Romania in ceea ce priveste nutritia si stilul de viata sanatos ne-au determinat sa aducem utilizatorilor romani o solutie pentru gatitul sanatos acasa. Conceptele inovatoare - gatitul lent la temperaturi reduse (slow cooking), gatitul in vid, stoarcerea prin presare la rece, vidarea alimentelor pentru pastrarea prospetimii - care au avut succes pe pietele internationale, sunt acum disponibile si utilizatorilor romani. Oferim produse care incorporeaza tehnici noi de gatit si care vor face diferenta in viata utilizatorului roman prin beneficii directe: posibilitatea de a gati sanatos acasa, de a obtine rezultate cu un plus de gust si cu cel mai mic efort de pregatire.", a declarat Camil Perian, Directorul General al Skin Media.
Piata autohtona de electrocasnice mici (SDA) a inregistrat rezultate pozitive in primele 6 luni ale acestui an, crescand cu 12 % vs. 2013, atingand valoarea de 53 de milioane euro. Segmentul electrocasnicelor pentru gatit acasa este estimat la mai mult de jumatate din piata de SDA. Cele mai mari cresteri din aceasta categorie, inregistrate in primul semestru (cele mai reprezentative fiind storcatoarele si robotii de bucatarie), confirma apetitul romanilor pentru un stil de viata sanatos, cu minim de efort in ceea ce priveste procesul de pregatire.
"Noua gama de electrocasnice, sub conceptul „Gateste sanatos. Acasa”, stimuleaza creativitatea in bucatarie, avand ca rezultat preparate gustoase, fara eforturi mari si fara a fi nevoie de monitorizarea fiecarei etape a prepararii. Metodele de preparare inovatoare sau posibilitatea reglarii timpului pentru gatit sunt cateva beneficii directe care vor face gatitul mult mai usor si mai placut", a declarat Chef Adrian Hadean, partener al proiectului de lansare a noii divizii de electrocasnice. * conform datelor INS
Cele 8 branduri recent lansate de Skin Media sub conceptul "Gateste sanatos. Acasa" includ game de produse inovatoare, adaptate oricarui moment al zilei: solutii complete pentru micul dejun, storcatoare multifunctionale si prin presare la rece, aparate de gatit electrice slow cooking si in vid, aparate pentru vidat alimentele sau de pregatit paste in casa, precum si gama TO GO (blendere personale si coffee makere) adresata persoanelor active.
"Printre beneficiile gatitului sanatos se numara pastrarea nutrientilor, a enzimelor si limitarea degradarii proteinelor si a grasimilor. Posibilitatea de a controla temperatura si timpul de preparare pentru pastrarea calitatii nutritive, prin tehnica de gatit slow cooking, sunt solutii pentru a putea gati in mod sanatos si pentru a economisi timpul petrecut in bucatarie. Aceasta gama de produse raspunde nevoilor persoanelor active, preocupate de un stil de viata sanatos, iar multiplele tipuri de preparare ofera o solutie sanatoasa pentru fiecare moment al zilei.", sustine Anda Avramescu, Medic Nutritionist.
Gama nou lansata include si brandul SousVide Supreme, cu aparate care ofera consumatorilor romani posibilitatea de a gati in vid, o tehnica inovatoare, accesibila pana acum exclusiv in restaurante.
Brandul Marcato, lider de piata in Italia, aduce pe piata aparate si accesorii de preparat paste in casa, cu o traditie de 80 de ani in domeniu.
Storcatorul Kuvings foloseste tehnologia de stoarcere prin presare la rece, la doar 60 rpm (rotatii pe minut), pentru a mentine toate vitaminele si nutrientii fructelor si legumelor.
Vita Juicer, un storcator multifunctional 4 in 1 se remarca prin calitate, design si functionalitate, fiind premiat in Elvetia si Germania.
Produsele vor fi disponibile in marile retele de magazine, incepand din luna decembrie si au o garantie de 5 ani.
Spune-ti parerea!