Nestle Fitness lanseaza o noua provocare consumatorilor, invitandu-i, in perioada 12-23 octombrie, la 20 de minute de gimnastica de inviorare la metrou. De luni pana vineri, in cate o statie de metrou, o echipa formata din 10 dansatori sustine un program de aerobic combinat cu pasi de dans, pe melodia noului spot Nestle Fitness. Coregrafia este realizata de C.R.B.L, iar sotia sa, Lena, este instructoarea care coordoneaza echipa de dansatori pe tot parcursul campaniei. “Exercitiile fizice regulate si bunele obiceiuri alimentare sunt prietenii nostri pe viata pentru mentinerea siluetei si a starii generale de sanatate. Stim ca secretul exercitiilor este sa descoperim o activitate care sa ne faca placere si sa ne puna in miscare. De aceea, am patruns in freamatul diminetilor de la metrou pentru a ne aduce aminte impreuna ca pentru o zi perfecta avem nevoie de putină miscare, un moral bun si cel putin o gustare nutritiva pe langa cele 3 mese principale recomandate de nutritionisti”, a declarat Luminita Balanescu, Junior Brand Manager – Breakfast Cereals. Cercetarile arata ca exercitiile regulate combinate cu un plan de alimentatie echilibrat sunt cel mai bun mod de a ne mentine silueta si au rezultate benefice pentru sanatatea si moralul nostru pe parcursul intregii zile. Totodata, alte studii sustin ca oamenii care participa la activitati fizice cu prietenii si/sau familia sunt mai dedicati acestor activitati si, totodata, ei se bucura de camaraderie, interactiuni si experiente sociale satisfacatoare. Trecatorii din cele mai mari 10 statii de metrou incluse in aceasta campanie sunt invitati sa se alature echipei de dans si sa isi faca ziua mai placuta cu putina miscare si o gustare de „90Kcal si niciun regret”. Batoanele Nestle Fitness din cereale integrale combina placerea gustului cu grija pentru mentinerea siluetei, fiind in orice moment al zilei o gustare delicioasa si hranitoare. Gama Fitness cuprinde Nestle Fitness, Nestle Fitness Chocolate, Nestle Fitness & Fruits in ambalaje de 250, 450 şi 500 de grame si batoanele Nestle Fitness in patru variante – simple, ciocolata, ciocolata cu lapte si capsuni. Permanent preocupata de imbunatatirea starii de sanatate a consumatorilor, compania Nestle a imbunatatit, inca de la inceputul anului 2006, profilul nutritional al cerealelor pentru mic dejun cu cereale integrale. Aceste produse le ofera consumatorilor optiuni nutritionale si sporesc importanta acordata primei mese a zilei.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: