Interviu: Laura Andrei, femeia din spatele proiectelor artistice de la Peroni

Interviu: Laura Andrei, femeia din spatele proiectelor artistice de la Peroni
Kudika
13 Septembrie 2013

Nu exista niciodata echilibru, dar macar trebuie sa incerci sa faci lucruri care iti plac.

2. Iti mai amintesti prima zi alaturi de echipa Peroni Romania? Cum a fost?

Prima zi alaturi de echipa Peroni din Romania a fost o zi pe care pot sa nu mi-o aduc aminte foarte bine si am sa iti explic imediat de ce, dar a fost o zi fericita.Tocmai revenisem in tara dintr-o vacanta in Caraibe unde am stat trei saptamani astfel ca m-am bronzat atat de tare incat abia mi se mai vedeau ochii.

Eram atat de relaxata dupa aceasta vacanta incat nu imi aduceam aminte nici parola de la laptop. Intamplarea face ca fix in prima mea zi sa trebuiasca sa prezint noului manager director, care si el era acolo de o saptamana, planul de viitor pentru Peroni.

A fost o zi trista pentru ca toata experienta de Caraibe cu care venisem, toata fascinatia, toata insufletirea si toate acordurile exotice au disparut pentru ca mi-am dat seama ca atunci cand ai o opinie e bine sa nu ti-o exprimi, iar daca aceasta opinie nu se bazeaza pe niste lucruri pe care le stapanesti cu adevarat este mai bine sa taci.

A fost o zi interesanta, m-a stimulat sa fac lucruri mult mai bune alaturi de echipa Peroni. A fost o zi din care am avut foarte multe de invatat. Cu toate astea a fost o zi frumoasa pentru ca m-a impulsionat sa demonstrez ca stiu despre ce vorbesc, si ca pot sa am credibilitatea unui manager care poate sa scoata performanta.

3. Care este cea mai frumoasa experienta pe care ai trait-o alaturi de echipa Peroni Romania?

Aici au fost multe. Peroni este un brand care are o strategie foarte ofertanta si anume aceea de a comunica diferit intr-o piata care vorbeste despre beri germanice. Peroni spune ca putem sa aducem stil berii care nu este un produs neaparat stilat, sau categoria in sine nu are neaparat asta ca si aspect primordial, si comunicarea de brand, activitatile de brand tin sa fie din cu totul alt registru.

Modurile de a comunica cu comunitatile noastre loiale sunt din zone de design, din zone de fashion, din zone de sailing, de yachting. Sunt teme care pana la urma fara sa vrei te fascineaza si te fac parte la experiente absolute incredibile.

Probabil cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat a fost la petrecerea de 50 de ani de Peroni din primavera atunci cand un consummator loial a venit cu un album de fotografie de la petreceri Peroni.Avea un album de fotografie retro care mi s-a parut absolut extraordinar pentru ca, ce mi-am dat seama, si a fost un moment frumos, mi-am dat seama ca pana la urma tot ceea ce noi propunem la nivel de comunicare, la nivel de interactiune cu consumatorii reuseste sa fie memorabil.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri