Setari Cookie-uri

Interviu: Laura Andrei, femeia din spatele proiectelor artistice de la Peroni

Nu exista niciodata echilibru, dar macar trebuie sa incerci sa faci lucruri care iti plac.

Asta este un lucru incredibil si probabil cea mai mare satisfactie pe cale profesionala pe care poti sa o ai ca si marketer: sa vezi consumatorul ca este parte din brandul tau, ca are experiente noi si memorabile. Asta a fost un moment frumos, un moment memorabil in cariera mea. Peroni isi propune sa transmita foarte multa fericire vizuala si foarte multa cinematografie pentru ca este un brand care se bazeaza pe origini italienesti si nu este un brand fals.

Este un brand foarte autentic in promisiunea lui pentru ca a fost nascut in perioada in care asta se intampla: efervescenta culturala. Acest brand a fst nascut pentru ca era nevoie de o bere premium care sa serveasca aceasta zona de petreceri pe Via Veneto in anii '60 si pentru ca este un brand foarte autentic in propunerea lui catre consumatori il face si atat de fascinant.

4. Ce iti va lipsi cel mai mult de la echipa de aici?

Citește și:

De la echipa cu care am lucrat imi va lipsi foarte mult entuziasmul mai ales ca am lucrat cu persoane care au experienta in companie, persoane care lucreaza de mult pe acest brand ceea ce inseamna ca il cunosc in profunzime, in detaliu si sunt si foate atasati de el. Asta inseamna ca toate proiectele vin cu multa insufletire si mult atasament.

Ulterior in echipa au venit oameni noi, tineri foarte pasionati care brusc au intrat in lumea brandului foarte fascinati si cu un entuziasm debordant. E un lucru care practic face povestee de lucru in echipa Peroni si pentru celelalte branduri foarte deosebite. E ceva care o sa imi lipseasca. Nu spun ca nu gasesc asta la Praga sau in orice alta echipa, dar ce s-a intamplat aici a fost ceva magic si idilic.

5. Esti o femeie de succes in Romania, de ce ai ales sa parasesti tara?

Eu nu imi doresc sa plec din tara. Nu a fost niciodata o alegere de a pleca din tara, nici cand am plecat la Londra si nici acum. Eu cred ca pentru un marketer,pentru cariera pe care mi-am propus-o, este extraordinar de important sa poti sa ai contact si sa te imbogatesti profesional cu experiente noi si experienta internationala pentru un marketer este un luru absolut important.

Citește și:

Dincolo de tehnicile de marketing sau de strategiile de maketing este o chestiune de a simti culturi diferite, e a reusi sa-ti imbunatatesti capacitatea de a asculta consumatorul, de a intelege piata si nu in ultimul rand de a fi cumva in tendinte.

Vizionare placuta


Kudika
13 Septembrie 2013
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.