Atunci cand esti stresata, poate deveni o adevarata misiune imposibila sa iti incepi ziua cu energie si forte proaspete. Totusi, indiferent cat de mari sunt provocarile care te asteapta, cu siguranta exista metode foarte simple si usor de pus in practica la job sau acasa pentru a avea o zi productiva si plina de realizari. Prin urmare, iata 10 trucuri usoare pentru a face fata unei zile stresante.

Melodia care te scapa de stres in zilele supraaglomerate

1. Nu sari peste micul dejun. Chiar daca esti pe fuga si ai foarte multe lucruri de facut in fiecare dimineata, aceasta masa este extrem de importanta si iti va oferi fortele de care ai nevoie. Fie ca mananci un iaurt si o felie de paine prajita, nu pleca de acasa cu stomacul gol. Pe langa faptul ca te vei simti fresh si gata de atac, va ajuta la scaderea nivelului de stres care apare atunci cand ti-e foame.

2. Respecta-ti ritualul de dimineata. Fura cateva minute in fiecare zi pe care sa ti le dedici doar tie. Machiajul sau coafura pot fi prilejuri minunate in care sa te rasfeti singura si pe care sa le petreci doar tu cu gandurile tale.

3. Nu lua hotarari atunci cand esti nervoasa. Chiar daca ai un coleg nesuferit si un sef care vrea acum, acum, acum un nou raport, nu te lasa presata. Respira timp de un minut sau asculta melodia ta preferata pentru a te linisti, stai la aer cateva minute si apuca-te de treaba cu mintea limpede si linistita.

4. Opreste-te din munca si prepara-ti o masa de pranz rapida si savuroasa. Oricat de incarcata este ziua ta, nu uita de pauza de pranz. Pentru a castiga timp, ofera-ti o portie consistenta de MAGGI Fidelicios pe care o prepari in cateva minute. Toarna apa fierbinte peste continutul pachetului si in 5 minute e gata un preparat cu aroma de pui sau pui picant, vita, legume sau ciuperci care iti va oferi o noua doza de energie pentru a face fata oricarei dupa-amieze.

5. Organizeaza-ti foarte bine programul de munca. Tine aproape o agenda in care sa iti notezi toate intalnirile sau sarcinile pe care le ai de indeplinit in ziua respectiva si, pe masura ce le duci la capat, bifeaza-le.

6. Organizeaza-ti spatiul de lucru si pastreaza ordinea. Asemenea unui sifonier, atunci cand ai toate lucrurile puse in ordine, le gasesti mai usor si te scutesti de o doza in plus de stres atunci cand stii exact unde ai pus dosarul cu facturi de exemplu, si alte asemenea documente.

7. Citeste un banc. Poate suna a procrastinare insa adevarul este ca in cele cateva minute in care te amuzi, creierul tau se va relaxa iar in corp vor fi eliberate endorfine care iti vor sta o stare de spirit mai buna.

8. Fa un compliment sincer. Fie ca este vorba de o prietena sau de persoana iubita, trimite-i un gand frumos de la distanta, prin telefon sau pe mail. Gandul ca ai facut cuiva ziua putin mai frumoasa te poate umple si pe tine de energie pozitiva.

9. Lasa-ti problemele de la munca la usa. Inchipuie-ti o cascada la usa de la intrare in casa. Aceasta, ca prin farmec, iti curata toate nemultumirile care au legatura cu locul de munca si vei pasi in locuinta ta fara energie negativa si pregatita sa te dedici exclusiv tie si oamenilor dragi.

10. Citeste intainte de culcare. Nu doar ca iti vei hrani mintea dar vei avea un prilej minunat de deconectare si vei pasi intr-o lume noua, alaturi de personajele tale preferate.

Cum faci rost de mai mult timp pentru tine?
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: