Daca ti-ai propus sa tii post toata saptamana, afla ca exista multe optiuni sanatoase care inlocuiesc preparatele cu multe calorii si neprietenoase cu silueta precum fainoasele, snaks-urile de tot felul sau cartofii prajiti.

Carmen Negoita sustine produsele BIO la preturi NATURALE

Carmen Negoita iti spune ce preparate raw vegane poti consuma in aceste zile pana de Pasti, din ingrediente naturale si fara a fi gatite la foc. Sunt preparate pe care le poti face acasa ori pe care le poti comanda pentru a fi livrate acasa.

Carmen Negoita

“Pentru multi dintre noi este inca dificil sa gasim preparate de post care sa fie si diversificate de la o zi la alta, si bune la gust, sanatoase si prietene cu silueta. Nu e tocmai bine sa ne rezumam la cartofi prajiti, pateuri vegetale, paine cu margarina si tot felul de produse din comert cu aditivi. Din bucataria raw vegana Rawyal avem o sumedenie de variante sanatoase. Spre exemplu, eu saptamana aceasta mi-am programat urmatorul meniu zilnic.

Luni

Mic dejun: branza de caju, crackers din fulgi de ovaz, fulgi de hrisca, susan, tarate psyllium, mac, ulei de masline, oregano, miere.

Pranz: salata verde, pasta de patrunjel cu crackers

Gustare: cheesecake raw cu portocale si fructe de padure

post raw vegan

Cina: salata tabule din rosii cu patrunjel

Marti

Mic dejun: milkshake energizant (din banana, curmale, caju, vanilie, scortisoara, maca, lucuma) si baton energizant din caju, curmale, seminte de floarea soarelui, merisoare, goji, fulgi de ovaz, tarate psyllium.

Pranz: lasagna raw, guacamole si crackers

Gustare: tort raw cu ciocolata vegetala si capsuni

Cina: supa de spanac

retete raw vegan

Miercuri

Mic dejun: smoothie de ananas, salata de cruditati

Pranz: spaghete din dovlecel cu sos de rosii, pasta de masline cu crackers

Gustare: budinca de chia

retete raw vegan

Cina: salata verde

Cartea celor mai gustoase retete de post
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: