Kudika
26 Aprilie 2016

Afla ce gustari sanatoase si delicioase poti face in Saptamana Mare daca vrei sa tii post!

Daca ti-ai propus sa tii post toata saptamana, afla ca exista multe optiuni sanatoase care inlocuiesc preparatele cu multe calorii si neprietenoase cu silueta precum fainoasele, snaks-urile de tot felul sau cartofii prajiti.

Carmen Negoita iti spune ce preparate raw vegane poti consuma in aceste zile pana de Pasti, din ingrediente naturale si fara a fi gatite la foc. Sunt preparate pe care le poti face acasa ori pe care le poti comanda pentru a fi livrate acasa.

Carmen Negoita

“Pentru multi dintre noi este inca dificil sa gasim preparate de post care sa fie si diversificate de la o zi la alta, si bune la gust, sanatoase si prietene cu silueta. Nu e tocmai bine sa ne rezumam la cartofi prajiti, pateuri vegetale, paine cu margarina si tot felul de produse din comert cu aditivi. Din bucataria raw vegana Rawyal avem o sumedenie de variante sanatoase. Spre exemplu, eu saptamana aceasta mi-am programat urmatorul meniu zilnic.

Luni

Mic dejun: branza de caju, crackers din fulgi de ovaz, fulgi de hrisca, susan, tarate psyllium, mac, ulei de masline, oregano, miere.

Pranz: salata verde, pasta de patrunjel cu crackers

Gustare: cheesecake raw cu portocale si fructe de padure

post raw vegan

Cina: salata tabule din rosii cu patrunjel

Marti

Mic dejun: milkshake energizant (din banana, curmale, caju, vanilie, scortisoara, maca, lucuma) si baton energizant din caju, curmale, seminte de floarea soarelui, merisoare, goji, fulgi de ovaz, tarate psyllium.

Pranz: lasagna raw, guacamole si crackers

Gustare: tort raw cu ciocolata vegetala si capsuni

Cina: supa de spanac

retete raw vegan

Miercuri

Mic dejun: smoothie de ananas, salata de cruditati

Pranz: spaghete din dovlecel cu sos de rosii, pasta de masline cu crackers

Gustare: budinca de chia

retete raw vegan

Cina: salata verde

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: