Nici nu deschizi bine ochii si prin minte incep sa iti alerge tot felul de ganduri depre discutia avuta in seara precedenta? Te intrebi ce a vrut sa spuna, daca te-a mintit sau nu. Te gandesti ca poate nu ai reactionat bine si iti imaginezi cum ar fi fost daca te-ai fi comportat in mod diferit. Asta inseamna sa despici firul in patru. O tendinta naturala creierului uman, care ne goleste de energie si ne impiedica sa ne concentram pe ceea ce este important. Ti-am pregatit opt trucuri pentru a te scapa de tendinta de a despica firul in patru.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!
despica firul in patruFoto: Ollyy, Shutterstock

1. Accepta ca ai tendinta de a despica firul in patru

Primul pas catre vindecare este sa identifici problema cu care te confrunti. Daca nu te poti bucura de prezent din cauza gandurilor care nu iti dau pace, daca depresia te cuprinde de indata ce lucrurile nu functioneaza, daca viitorul de inspaimanta, inseamna ca undeva exista o problema. Metoda strutului nu este nicidecum cea mai buna rezolvare. Sfaturile si opiniile celor apropiati te pot ajuta sa accepti adevarul mai usor.

2. Iarta-te

Invataturile spirituale accentueaza importanta iertarii ca un factor eliberator pentru noi insine. Iertandu-i pe cei care ne cauzeaza suferinta, renuntam la povara unor trairi negative precum ura sau ranchiuna. Iertarea este la fel de importanta si in relatia cu propria persoana. Ori de cate ori te surprinzi facand ceva pentru care te condamni - inclusiv despicarea firului in patru, arata compasiune fata de tine. Si iarta-te. Iti va fi mai usor s te corectezi. Mai multe decat atat, se pare ca este in natura creierului sa analizeze chiar si cel mai mic amanunt pe toate partile.

3. Respira adanc

Si in acest caz, respiratia face minuni. Respiratia ne calmeaza, ne conecteaza cu fiinta noastra interioara si cu momentul prezent, ne ancoreaza in mama Pamant.

4. Vorbeste mai putin

Persoanele care despica firul in patru, in special femeile, au tendinta de a vorbi mult atunci cand se simt stresate si speriate. Desi discutiile despre ceea ce ne sta pe suflet pot fi benefice cateodata, de cele mai multe ori inrautatesc situatia. Este ca si cum am zmulge coaja formata deasupra unei rani si ne-am astepta ca aceasta sa se vindece. Cu cat acordam mai multa atentie unui subiect, cu atat acesta capata putere. O varianta mai buna este sa scrii ceea ce te framanta.

5. Fa-ti de lucru

Atunci cand te simti coplesita de ganduri implica-te intr-o activitate fizica. Fa o plimbare in pas vioi, joaca-te cu animalul de companie sau cu copilul tau, mergi la sala, inoata, alearga sau fa yoga. Aceste activitati au darul de a te face sa uiti de minte si de a te repune pe linia de plutire.

Amintiri de vacanță: trucuri eficiente pentru cele mai bune poze în concediu
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: