Setari Cookie-uri

un sfat la aceasta poveste

buna. numele meu e Karina si am 25 de ani.
sunt studenta in ultimul an la "The United States Military Academy in primul an de facultate am inceput o relatie de prietenie cu un frumos colonel, fratele unui profesor de astrofizica si timp de 4 ani am devenit foarte buni prieteni.ne povesteam totul si eram mai mult decat o sora pentru el iar el era centrul universului meu, avand in vedere ca eram intr-o tara straina cu putine cunostinte m-am atasat de el si el sa atasat de mine incat eram nedespartiti. imparteam totul de la bucuri si clipe frumose pana la tristete. imi povestea totul si aveam incredere mare unul in altul.
intr-o zidin vara aceasta cand am acceptat invitatia de a merge cu el la o nunta, cand a venit sa ma ia de acasa a ramas intepenit in mijlocul sufrageriei cu ochii atintiti asupra mea (pot sa zic ca nu arat deloc rau. sunt roscata cu parul lung si cret pana la coate, inalta 1,72 si 50kg), iar el e divin, superb, romantic foarte atent si foarte matur si cu 15 ani mai mare decat mine. ne-am trezit sarutandune. in cele din urma am fost la nunta iar acolo ma prezentat ca iubita lui. eram fascinata de el si parca hipnotizata. cand mireasa a aruncat buchetul, acesta a aterizat in bratele mele, eu find asezata pe scaun cu spatele spre fetele care asteptau sa-l prinda, iar jearteaua a aterizat pe bratul lui Jonathan(eu ii zic jack). bineinteles ca au foat glume pe seama noastra iar jack a spus ca niciodata nu se stie ce se va intampla si ca el ar fi bucuros daca se va insura cu mine..
la nici o saptamana dupa aceea am fost impreuna in vancouver bc canada si acolo am facut dragoste pentru prima data. tot acolo ma cerut de sotie si pe data de 20 septembrie am facut nunta.
acum sunt insarcinata in 8 saptamani si am fost pe punctul de a pierde copilul cand l-am vazut pe jack al meu, pe barbatul care il iubesc mai mult decat orice pe lume exact la o luna de la nunta in patul meu cu alta femeie.