Setari Cookie-uri

mare dilema

l-am cunoscut pe net...am vb ...dupa o saptamana a vrut sa ne intalnim.el locuieste in alta localitate, eu cu parintii.i-am spus si a zis ca nu-l deranjeaza.a venit si totul a fost ok. am fost si eu pe la el si el pe la mine, ne intalnim saptamanal.dupa aproape 2 luni m-a cerut in casatorie(am acceptat)asta implicand sa ma mut cu el in alta localitate.eu sunt studenta, am un loc de munca comod,fara stres cu un salariu nu foarte bun, dar...multumitor.el nu vrea nicicum sa se mute cu serviciul desi nu i-ar fi greu deloc.ma gandesc: oare merita sa renunt eu la tot...casa, serviciu, facultate(asta oricum o voi continua dar va fi mai greu locuind in alta localitate), aproape tot confortul, pentru o chirie intr-o garsoniera si nesiguranta unui loc de munca relatv decent? va rog sa va dati cu parerea chiar daca asta implica sa ma judecati gresit.
mititika
Postat pe 23 Ianuarie 2009 12:28
si sa-ti spunem noi daca merita sau nu? si noi de unde ar trebui sa stim? crezi ca exista un tipar si acum stam sa vedem daca relatia voastra se incadreaza sau nu? NUMAI Tu, sau mai corect spus VOI stiti asta...

Postat pe 23 Ianuarie 2009 13:36
daca merita, simti. daca ai indoieli, poate nu merita.
DeeaCatalina
Postat pe 23 Ianuarie 2009 13:39
Adica....il cunosti doar de 2 luni si vrei sa te casatoresti cu el ?
Fara sa cunosti alte detalii despre familie , despre prieteni , daca bea seara cand ajunge acasa si alte chestii de genu ?

iris_4_ever
Postat pe 23 Ianuarie 2009 13:43
din moment ce ai spus dc merita sa te muti intr-o garsoniera cu chirie si un servicu instabil ,te sfatuiesc sa nu.dc il vroiai nu mai state-ai pe ganduri.stai nu te grabii sa te mariti viata ta abia incepa.eu nu m-as marita cu cineva care nu poate sa imi asigure macar cel putin minimum din ce am eu ca single.e pt o viata nu e pt un an sa o iei ca o aventura.gandeste-te
ruxDUBAI
Postat pe 24 Ianuarie 2009 18:48