Setari Cookie-uri

Sunt indragostita si nu e...bine...

Buna! Sunt noua pe acest forum. O sa incep direct cu subiectul acestui nou topic: sunt o mama singura, de 23 de ani,de cand m-am despartit de tatal copilului meu(2 ani si 6 luni) nu am mai avut nici o relatie.Pur si simplu am vrut sa imi canalizez toata energia si sa imi dedic timpul cresterii copilului...in acelasi timp am vrut sa uit de despartirea de tatal copilului.Sunt studenta anul patru si de curand am intalnit un baiat la facultate.Cand ne-am vazut prima data ,intre noi a fost "coup de foudre" .Nu prea am vorbit atunci......Dupa doua saptamani,in care m-am gandit la el ...si chiar mi-am permis sa visez...am indraznit sa ii cer numarul de telefon de la o colega...L-am sunat dar cand am auzit ca suna am inchis de emotie.Nu stiam ce sa ii spun,nu puteam face ceva ce nu am mai facut pana acum.Dupa cateva clipe m-a sunat el, de pe un alt numar.Ne stiind cine e...am raspuns ...I-am spus la telefon ca sunt fata de la facultate,si ca imi place de el..M-a recunoscut si m-a invitat la un suc sa discutam. Eram mai mult decat fericita....se vedea pe chipul meu ca radiam de fericire...Ne-am vazut,am discutat, mi-a spus ca si lui i-a placut foarte mult de mine.I-am spus ca am un copil, ca sunt singura .A reactionat frumos,chiar nu ma asteptam. Dupa doua ore de discutii,sa uitat la mine si mi-a spus ca trebuie sa imi spuna ceva,si ca o face pt ca a vazut ca am fost o fata onesta cu el si nu merit sa ma minta ...Mi-a spus ca el este casatorit de doi ani...el are 24 de ani....in acel moment mi-am dat seama ce greseala am facut...m-am indragostit de un om insurat,stateam la masa cu barbatul altei femei.Mentionez ca la telefon l-am intrebat daca are o relatie si mi-a spus ca nu...dar a afost un "nu" ce ar fi trebuit sa imi de-a de banuit...M-a intrebat daca vreau sa fie intre noi o relatie...Am spus din tot sufletul ca NU,deoarece nu vreau sa despart casa nimanui, nu vreau ca sotia lui sa sufere,nu vreau ca eu sa fiu aman