Setari Cookie-uri

Mai exista baieti seriosi?Care-si doresc relatii serioase?

Sincer, este intrebare pe care mi-o adresez de ceva vreme.Pana acum am avut 2 relatii (1 de un an jum,a 2 de 2 ani) si in perioada in care cunosteam baiatul (adica stateam de vorba sa ne cunoatem inainte de a incepe o relatie) paream perfecti ca si cuplu,ne doream aceleas lucruri,ne suparau aceleas lucruri.Insa dupa un timp de relatie observam ca nu erau asa cum se descriau,(cei 2 erau seriosi ca si persoane,aveau job-ri bune,nu erau pierde vara) .
Am ajuns la concluzia ca nu sunt eu normala..O sa ma descriu un pic,asa poate imi spune cineva ce nu este bine la mine.Sunt studenta,dragutza,romantica,locuiesc sg,gatesc,sunt f curata,ordonata,strangatoare(din pacate ma intretin parinti,dar nu cu multi bani),imi place sa povestesc,sa fac surprize,sunt vesela,imi plac plimbarile,etc..imi doresc un baiat cu care sa ies la cumparaturi,sa gatim impreuna,sa-i daruiesc cadourii(indiferent de valoarea lor),sa fie romantic,sa simt ca ma iubeste,sa fie sincer si comunicativ,sa iesim sa ne distram impreuna cu amici,sa fie genul familist..Nu zic ca nu am avut asta,am avut ,dar pt putin timp pentru ca deja incepeau cu figuri:nu-mi place ce-mi luasi ,e urat,n'am chef sa ies,adu-mi mancare la calculator,mancarea nu e buna,romantismul disparea,cadourile ce le primeam,cred ca erau alese ceva de genu: cel mai ieftin si urat lucru,ma jicneau,practic nu ma mai apreciau.
Sunt prea buna pentru ei,sau nu este bine ceea ce-mi doresc?Momentam am iesit din a 2-a relatie,simt iar ca a picat cerul pe mine,,,
cami_goanga10
Postat pe 25 Martie 2010 20:20