Setari Cookie-uri

Helicobacter pylori

Buna ziua!
Va rog mult de tot sa-mi spuneti cat de grav este acest virus Helicobacter, eu si sotul meu, in urma unor analize medicale, am descoperit ca avem acest virus, dupa cate am citit se scapa de el foarte greu. Ce parere aveti, a mai avut cineva dintre dvs.?
Va multumesc foarte mult!

Postat pe 23 Ianuarie 2009 11:06
Cautati un medic bun si el va va da tratamentul necesar. Eu am avut un ulcer provocat de HP acum cativa ani si am scapat. Succes.
pn_mihaela
Postat pe 30 Ianuarie 2009 17:23
Buna,

H.Pylori in momentul de fata Organizatia Mondiala a Sanatatii la incadrat la Carcinom de grad I. tratamentul este de durata sunt diverse scheme de tratament schema de tratamnet recomandata de ghidurile internationale de terapie pentru eradicare este 1 GR KLACID+ 1 GR AMOXICILINA+INHIBITOR DE POMPA DE PROTONI.TI-AM SCRIS DESPRE RECOMNDARILE GHIDURILOR DEOARECE IN ROMANIA SUNT IN CONTINUARE MEDICI CARE TRATEAZA DUPA URECHE SI DE CELE MAI MULTE ORI FOLOSESC IN ACEASTA SCHEMA DE TRATAMENT PRODUSELE ALE CAROR FIRME PRODUCATOARE PLATESC PRESCRIPTIILE MEDICALE. NU INTOTDEAUNA CE ESTE IEFTIN ESTE SI EFICIENT.
MEDICAMENTELE GENERICE (COPIILE PRODUSELOR ORIGINALE) NU AU CONCENTRATIA DE SUBSTANTA ACTIVA IN CONCENTRATIILE DECLARATE PE PROSPECTUL MEDICAMENTELOR, SI NICI EXCIPIENTII ACESTORA NU SUNT ACEEASI CU MEDICAMENTELE INVENTATE DE FIRMELE DE CERCETARE SI PRODUCERE.
Diagnosticul exact in cazurile de H. pylori se pune in urma unei endoscopii.
TOATE CELE BUNE SI MULTA SANATATE!
evelina12
Postat pe 31 Ianuarie 2009 12:58
noi toti aceasta bacterie dar depinde de ......se poate recomanda un tratament naturist cu ffffff bune rezultate -cura cu broccoli spre exemplu si un preparat naturist. intai recomandam o diagnosticare cu biorezonanta . www.dermavital-med.ro
mcornelia19
Postat pe 12 Februarie 2009 09:26
Stimata doamna mcornelia19,