Cojile de oua pe care le aruncam fara ezitare sunt o sursa foarte buna de minerale pretioase pentru organism. Coaja de ou contine in proportie de 90% calciu intr-o forma foarte usor asimilabila.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Aportul adecvat de calciu previne instalarea simptomelor caracteristice deficientelor, respectiv, aparitia osteoporozei. In plus, calciul stimuleaza productia de celule noi in maduva, celule care regleaza tensiunea arteriala marita si problemele de colesterol.

Multi nutritionisti de renume recomanda folosirea cojilor de oua pentru suplimentarea dozei zilnice de calciu. Doza zilnica recomandata este de 1,5–3 grame de coji de oua macinate consumate cu un pahar de apa. Pe langa calciu, cojile de oua mai contin si fier, zinc, mangan, fluor, crom, molibden si fosfor.

Iata cum folosesti cojile de la oua pentru a trata anumite conditii de sanatate!

Glanda tiroida

Spala bine 8 coji de oua si zdrobeste-le bine. Stoarce sucul a doua lamai, dupa care amesteca cojile de oua maruntite cu zeama de lamaie si tine preparatul la frigider cateva zile.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

foto interior si prima pagina: Pixel Homunculus STOCK, Shutterstock

Horoscopul SANATATII: descopera ce iti rezerva astrele in aceasta saptamana
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: