Kudika
4 August 2011

Zambetul fermecator, talia de viespe si picioarele sculptate sunt principalele atuuri ale manechinelor Victoria's Secret care sucesc mintile barbatilor cu fiecare aparitie. Iti doresti si tu sa faci furori cu un trup de zeita? Iata ce exercitii trebuie sa lucrezi pentru un corp de invidiat:

Zambetul fermecator, talia de viespe si picioarele sculptate sunt principalele atuuri ale manechinelor Victoria’s Secret care sucesc mintile barbatilor cu fiecare aparitie. Iti doresti si tu sa faci furori cu un trup de zeita? Iata ce exercitii trebuie sa lucrezi pentru un corp de invidiat:

Brate ferme

Desi, aparent nu se numara printre partile corpului care atrag atentia barbatilor, bratele sunt la fel de expuse privirilor. In mod special in timpul verii, cand imbracam topuri fara maneci, cat mai decupate ar trebui sa le acordam o atentie sporita deoarece in lipsa miscarii si a tonifierii, pielea bratelor se lasa si creeaza un aspect neplacut. “Ingerii” Victoria’s Secret acorda prioritate unui trup tonifiat in totalitate, asadar bratele ferme nu fac exceptie de la regula. Iata cateva exercitii care lucreaza foarte bine musculatura bratelor:

1. Stai in picioare cu spatele drept si incordeaza-ti muschii bratelor. Apoi apropie mainile si preseaza-ti degetele, tinandu-le incordate timp de 5-10 secunde. Repeta exercitiul de 15 ori.

2. Flotariile te ajuta sa obtii brate tonifiate dar intaresc si musculatura pieptului. Stai sprijinita pe genunchi si palme incordand foarte bine abdomenul. Flexeaza coatele si lasa pieptul in jos fara sa atingi podeaua. Ridica-te usor si mentine pozitia initiala cateva secunde. Repeta exercitiul de 20 de ori.

3. Loviturile cu pumnul reprezinta un alt remediu excelent pentru remodelarea bratelor. Ai nevoie de un saculet de box, doua manusi si foarte multa energie. Miscarile de box supun la efort mare bratele, asadar aloca cel putin 40 de minute acestui exercitiu.

Abdomen plat

Talia de viespe tonifiata si frumos conturata este visul oricarei femei. Se obtine cu o dieta sanatoasa si foarte mult sport. Abdomenul plat trebuie intretinut permanent cu exercitii de fitenss cat mai variate, care sa puna in miscare toti muschii abdominali. Iata propunerile noastre:

1. Stai culcata pe spate cu palmele sprijinite de podea. Intinde bratele in fata si adu genunchii la piept incordand foarte bine abdomenul. Revino apoi la pozitia initiala si repeta aceasta miscare de 20 de ori.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: