Orice dieta este o noa provocare pentru fiecare dintre noi. In momentul in care ne aflam in aceasta ipostaza, este foarte important sa fim sigure ca asta este ceea ce ne dorim si ca facem acest lucru din prorpie intiativa, nu constranse de conjuncturi sau parerile anumitor persoane din jur.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

In acelasi timp, este indicata o vizita la medic inainte de inceperea oricarei diete, astfel incat sa fim sigure ca nu ne punem sanatatea in pericol, ca nu avem anumite alergii sau ca organismul ne permite , intr-adevar, o schimbare de regim alimentar. Pentru ca orice dieta sa functioneze, este absolut vital ca aceasta sa fie insotita de cei doi litri de apa zilnici si, bineinteles, de miscare, oricat de des se poate.

Fie ca este vorba de mersul regulat la sala, de bicicleta de camera proprie sau de alergatul in parc o ora sau doua in fiecare zi, sportul trebuie sa fie inclus in orice dieta. Mai mult de atat, pentru ca rezultatele sa fie pe termen lung, este important ca aceasta sa se transforme trepatat intr-un stil de viata sanatos si echilibrat. Prin urmare, iata care sunt cele 10 sfaturi utile pentru a scadea in greutate rapid si sanatos.

1. Nu sariti peste cele trei mese zilnice

Desigur ca poate parea o misiune imposibila din cauza progremelor alerte si haotice de viata insa cele trei mese principale ale zilei, precum si gustarile dintre ele sunt absolut necesare nu doar pentru scadereain greutate, ci si pentru o stare buna de sanatate.

foto shutterstock femeie cu legume


2. Nu asteptati niciodata sa vi se faca prea foame

Este bine stiut faptul ca, atunci cand ne e foame, cei mai multi dintre noi sunt irascibili si nu iau cele mai bune decizii. Tocmai de aceea, in astfel de momente suntem tentati sa mancam alimente nesanatoase. Aici intervin importante celor trei mese pe zi si a gustarilor dintre ele. Cu cat va veti simti mai satui, cu atat veti alege alimentele cele mai sanatoase.

Dieta fara regim. Fa ceva diferit!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: