Nu este deloc usor sa tii dieta. Multe dintre noi consideram ca tot ce trebuie sa facem este sa consumam alimente cat mai sanatoase, insa adevarul este pentru a slabi pentru sa ne schimbam radical nu doar stilul alimentar, ci si viata.

Stii de acum tendintele pentru costume de baie in 2018

Pentru ca dieta sa fie una mai usoara, oamenii de la BrightSide au gasit pe un site spaniol sase trucuri eficiente pe care nimeni nu ti le-a spus pana acum (si care chiar funtioneaza).

Iata care sunt acestea.

1. Cand mananci, alege-ti intotdeauna cea mai mica portie

Fa-ti timp pentru a citi meniul. Chiar daca este un restaurant in care se vand doar hamburgeri si alte produse nu tocmai sanatoase (sau cu multe calorii), incearca sa alegi o portie cat mai mica - iti recomand mini hamburgeri, pizza vegetariana sau o salata cu cartofi.

2. Incearca sa fii mai optimista! Fiecare gand pozitiv conteaza!

Important este sa iti concentrezi atentia doar asupra gandurilor bune, pozitive, si sa iti repeti obiectivele intr-un mod cat mai optimist, astfel incat acestea sa ajunga sa faca parte din viata ta.

De exemplu, poti spune "In aceasta saptamana am pierdut jumatate de kilogram. Este minunat!", "Incet, dar sigur!", "Pot sa mananc doar o portie mica.", "Pot sa refuz un desert." Aceste fraze optimiste te vor ajuta sa iti atingi obiectivele cu o atitudine pozitiva.

3. Este mult mai bine sa mananci singura

Atunci cand incepi sa faci cateva schimbari in dieta ta iti doresti ca persoanele dragi din viata ta (partenerul de cuplu, membrii familiei, prietenii dragi, chiar si colegii de echioa) sa te ajute pe acest nou drum. Cu toate acestea, cele mai recente studii demonstreaza ca oamenii care mananca intr-un grup mananca mult mai mult decat cei care mananca singuri. Acest lucru se intampla si din motivul ca petreceti mult timp la masa si, de asemenea, in timp ce radeti si vorbiti nu puteti controla cat de mult mancati.

4. Daca iti este foame, miroase o banana :))

Nu o spun eu, ci nutritionistii. Poate ca suna putin ciudat, insa a fost dovedit stiintific faptul ca daca mirosi anumite alimente (precum merele, menta sau bananele) iti poti pacali creierul astfel incat acesta sa creada ca le mananci.

In urma unui studiu facut pe 3.000 de voluntari care au mirosit aceste alimente cand le era foame acestia au constatat ca apetitul lor a scazut, iar rezultatele au fost vizibile si pe cantar. Pare uimitor, nu? Incercam si noi? :)

5. Albastru ar trebui sa fie culoarea ta preferata

Un studiu recent demonstreaza ca albastrul scade apetitul. Asa ca incearca mici modificari, cum ar fi decorarea mesei cu o fata de masa albastra, servetele albastre, farfurii albastre sau chiar pahare.

6. Mananca in fata unei oglinzi

Poate ca vei spune ca este ridicol, insa tot studiile arata ca daca mananci in timp ce te privesti in oglinda cantitatea de alimente consumate scade cu o treime.

Costume de baie intregi pentru o vara 2017 plina de aventura
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta