Cu cat actionezi mai mult, cu atat creierul tau este conditionat in mod automat sa inteleaga ca acesta este singurul mod de a actiona.

5 pași pentru a-ți îmbunătăți plasticitatea creierului

foto interior si prima pagina: agsandrew, Shutterstock

Daca nu ai avut niciodata timp pentru a iti monitoriza gandurile, ia o pauza (chiar si de cateva minute) si incearca. Creierul uman produce aproximativ 70.000 de ganduri pe zi. In mod clar, creierul tau va gandi ca esti constient de acest lucru; daca petreci doar cateva minute pentru a iti analiza gandurile s-ar putea sa fii surprinsa de cat de negativa poti fi.

Ne gandim de la "De ce sunt prinsa cu munca intr-o zi atat de frumoasa?" la "Sora mea inca nu m-a sunat... sper sa fie in regula.". Practic, in mod obisnuit suntem negativi fara sa ne dam seama. Puterea gandirii pozitive a fost studiata, discutata si documentata de nenumarate ori. Insa cum oprim gandurile negative sa ne influenteze seama daca noi nici macar nu ne dam seama de ce facem?

Raspunsul este chiar simplu: ne antrenam creierul. Facem acest lucru pas cu pas. Ne antrenam creierul sa gandeasca asa cum ne dorim. Vestea buna este ca putem face asta foarte usor.

Iata care sunt cele 5 sfaturi pentru a ne asigura ca folosim cele 70.000 de ganduri intr-un mod pozitiv:

1. Observa-ti gandurile

Chiar si pentru 10 minute. La urma urmei, nu poti rezolva o problema despre a carei existenta nu esti constienta. Dupa ce observi gandirea pe care o ai si intelegi gandurile care iti trec prin minte, vei stii de unde sa incepi.

2. Alege o mantra pentru fiecare zi a saptamanii

Dimineata, alege o mantra. Repet-o in tacere pentru tine in timp ce iti petreci ziua. Poate fi ceva simplu precum "Ce zi frumoasa" sau "Sunt o persoana fericita!". Alegand o mantra nu doar ca iti oferi ceva pozitiv de gandit dar, de asemenea, iti antrenezi creierul sa elimine gandurile negative.

Cum sa iti antrenezi creierul sa evite anxietatea
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta