Cum sa respiri ca sa elimini stresul si anxietatea pe loc

Cum sa respiri ca sa elimini stresul si anxietatea pe loc

Puneti in practica acest exercitiu de respiratie adanca intr-un spatiu linistit, fara posibili factori perturbatori pentru a va elibera pe loc de stres.

Un exercitiu eficient care va ajuta sa eliminati stresul si anxietatea pe loc:

foto interior si prima pagina: fizkes, Shutterstock

Renuntati la piesele vestimentare care va incomodeaza, precum pantofii sau jacheta. Important este sa va simtiti cat mai confortabil.

Asezati-va pe un fotoliu, cu capul sprijinit pe spatar, bratele intinse pe laturile piesei de mobilier si cu palmele orientate in sus. Genunchii trebuie sa fie putin departati (nu incrucisati picioarele).

O relaxare deplina incepe intotdeauna cu concentrarea absoluta asupra respiratiei. Inspirati si expirati lent, intr-un ritm regulat

- Incercati sa umpleti plamanii cu aer in mod natural; imaginati-va cum fluxul de aer patrunde in organele respiratorii, asa cum un jet de apa umple o sticla.
- Respirati pe nas si expirati pe gura.
- Inspirati lent si regulat, numarand de la 1 la 5.
- Expirati la fel de incet, timp de 5 secunde.

Continuarea pe Realitatea.net

Vizionare placuta


Kudika
6 Decembrie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri