7 Obiceiuri zen care îți vor transforma complet viața

7 Obiceiuri zen care îți vor transforma complet viața
Kudika
9 Octombrie 2018

Un lucru foarte important pe care l-am învățat de-a lungul anilor este că cele mai mici schimbări pot avea beneficii minunate în timp și pot deveni parte dintr-o rutină de viață frumoasă și liniștită. 

Viețile noastre pot fi ocupate, agitate și uneori copleșitoare. Majoritatea încercăm să ne distanțăm de probleme și să trăim o viață fără stres, însă de cele mai multe ori aceasta pare mai degrabă o dorință decât ceva ce putem realiza. Nu trebuie, însă, să fie atât de dificil.

foto interior si prima pagina: Zolotarevs Shutterstock

Un lucru foarte important pe care l-am învățat de-a lungul anilor este că cele mai mici schimbări pot avea beneficii minunate în timp și pot deveni parte dintr-o rutină de viață frumoasă și liniștită.

Iată care sunt cele mai importante obiceiuri zen care îți pot transforma complet viața:

1. Nu te aglomera prea mult și învață să stabilești niște limite

Dacă îți dai seama că nu mai ai timp de nimic, că te simți depășită de tot ce se întâmplă în jurul tău, este posibil să fie necesar să setezi anumite limite. Încearcă să îți stabilești niște priorități, să îți setezi o limită pentru tot ce faci - de asemenea, fii mai atentă la modul în care îți petreci timpul pe social media (nu îți mai verifică atât de des mesajele, Instagram-ul, Facebook-ul sau Snapchat-ul și nu mai pierde timp prețios urmărind clipuri pe Youtube).

2. Încetinește

Dacă încetinești în timp ce te plimbi, te miști sau vorbești, de multe ori poți începe să te simți mai puțin stresată (în comparație cu momentele în care faci aceste activități pe repede înainte).

3. Fă-ți ordine în casă și în gânduri

Oferă-ți doar cinci minute pe zi pentru a curăța spațiul de lucru sau camera în care te afli - în cazul în care este foarte multă dezordine, poți începe treptat. În fiecare zi alege să faci ordine într-un colț al casei. Un spațiu curat, ordonat și simplu aduce claritate și ordine și în gânduri. Simplifică-ți și organizează-ți casa și viața pentru a trăi într-un mediu mai relaxant.

4. Trăiește într-un stil minimalist

Elimină distragerile. Alege să fii înconjurată de lucruri simple. Acest obicei îți va aduce un sentiment de pace și va facilita focalizarea.

5. Încearcă să ajungi mai devreme cu 10 minute într-un loc

Acesta este un obicei mărunt, însă poate transforma momentele foarte stresante pe care le trăiești atunci când ești în grabă. Vei fi mult mai relaxată și vei avea timp să iei lucrurile treptat.

6. Deconectează-te

Este important să îți faci timp și pentru tine, pentru pasiunile tale, pentru visurile tale. Limitează-ți activitatea profesională și timpul petrecut în fața laptopului și a telefonului. De asemenea, încearcă să acorzi mai multă atenție familiei, prietenilor, hobby-urilor sau chiar naturii.

7. Respiră

Când ești stresată sau concentrată asupra unei probleme, acordă o atenție detaliată respirației; concentrează-te asupra aerului care intră și iese din corpul tău. Acest mic obicei te va ajuta să te calmezi și să fii prezentă în acest moment, fără a mai permite gândurilor să umble peste tot.

Prin implementarea acestor mici sfaturi, ar trebui să te simți mai bine, mai relaxată, mai fericită.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: