Crononutriția: Ce mâncăm la fiecare masă

Crononutriția: Ce mâncăm la fiecare masă

Corpul nostru este sincronizat (sau ar trebui să fie) cu ritmurile naturii: suntem proiectați să mâncăm și să fim activi pe lumină și să dormim când este întuneric.

Corpul nostru este sincronizat (sau ar trebui să fie) cu ritmurile naturii: suntem proiectați să mâncăm și să fim activi pe lumină și să dormim când este întuneric. V-am povestit în acest video ce consecințe are această sincronizare asupra alimentației noastre și v-am lăsat câteva recomandări de preparate pentru fiecare masă din zi.

Astfel:

La mic dejun se vor consuma toate grupele alimentare - micul dejun este o masă completă! Se poate adaugă un ceai sau o cafea dar nu ne vom limita la aceasta!

Personal, cred că micul dejun ideal este reprezentat de ou pentru că oul este cea mai calitativă proteină, iar dimineața avem nevoie de o asemenea proteină pentru a porni fabricutele din corp, cele care produc energie.

Pe lângă acesta, se pot consuma legume, fructe, cereale integrale.

Ba chiar și un desert, dacă e să-l consumați, ar fi bine să îl adăugați în meniul micului dejun și nu mai târziu.

Prânzul completează aportul de proteină (din regnul vegetal sau animal, nu e obligatoriu si nici macar recomandat sa consumati proteina animala la fiecare masa) de la micul dejun căreia îi puteți adaugă glucide complexe, cu absorbție lentă și legume.

Cina ar trebui să fie ușoară, hidratantă și, de preferință, gătită. Este momentul în care corpul se pregătește de culcare, prin urmare o supă ar trebui să fie suficientă, cu condiția să nu stați treze de foame peste noapte.

Mai multe informații și idei gasiti în clip și pe canalul de Youtube la care va puteți abona pentru mai multe informații despre nutriție și stil de viață sănătos.

Photo by Shuenz Hsu on Unsplash

Articole video recomandate

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri