10 Puncte de presopunctura pentru dureri si alte probleme de sanatate

10 Puncte de presopunctura pentru dureri si alte probleme de sanatate

Kudika
1 Martie 2017

Medicina alternativa vine de multe ori cu solutii practice si apreciate in lumea intreaga, iar reflexoterapia se numara printre cele mai iubite si cerute tehnici de vindecare si preventie, oferind alinare si suport in multe tulburari si afectiuni.

  1. Presopunctura pentru durerile de genunchi

Imediat sub linia nervului sciatic, care se proiecteaza pe marginea zonei calcaiului, in partea externa a talpii se gaseste punctul genunchiului. Presati aceste puncte, marcate cu rosu in imaginea de mai jos, pret de zeci de secunde, ajutand in amelioararea si preventia durerilor de genunchi.

presopunctura pentru direri de genunchi

  1. Reflexologia si depresia

In varful fiecarui deget, imediat langa unghie, se afla puncte reflexologice care ajuta in stimularea secretiei de serotonina, subsanta cunoscuta si sub denumirea de „hormonul fericirii”. Pentru a stimul aceste puncte apucati varful fiecarui deget si trageti ca si cand ati dori sa alungiti falangele. Este posibil ca unele degete, mai incordate, sa trosneasca, insa acest fapt nu impune niciun risc. Repetati de cateva ori aceasta tehnica.

reflexologia si depresia

  1. Presopunctura: nervul sciatic

Afectarea nervului sciatic este destul de dureroasa, iar kinetoterapia, presopunctura si alte terapii alternative pot fi de mare ajutor pentru ameliorarea simptomatologiei. In reflexoterapie linia nervului sciatic delimiteaza una din marginile calcaiului (vezi imaginea de mai jos). Cu varful degetului mare de la mana se va presa din aproape in aproape aceasta linie, revenind de cateva ori folosind aceeasi tehnica.

reflexoterapie nerv sciatic

Va recomandam sa consultati Harta reflexologica completa a piciorului.

Tehnicile de presopunctura vi le puteti aplica singuri, le puteti face celor dragi ori cei dragi vi le pot aplica voua. Puteti apela, desigur, la specialisti. In tot cazul, acestea trebuie sa aiba frecventa saptamanala sau chiar mai des, in functie de reactivitatea/sensibilitatea fiecaruia. Rezultatele incep sa apara dupa mai multe sedinte, insa merita tot efortul.

Multa sanatate!

Surse foto: PhotoMediaGroup, Viachaslau Kraskouski, Shutterstock

Articole video recomandate

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri