Bun gasit, dragile mele

Exercitii simple care te scapa de durerea de ceafa

Asa cum va povesteam la inceputul acestei saptamani, numele meu este Alma si va invit sa parcurgeti alaturi de mine si de Almette calatoria catre cele mai bune versiuni ale noastre. Unul dintre cei mai importanti pasi din cei 50 pe care ii vom face impreuna este miscarea. Stiu ca si voua va lipseste deseori timpul, intre noi fie vorba, chiar si cheful. Tocmai de aceea, prima mea propunere este un truc pe care il folosesc chiar si de cateva ori pe zi: exercitiile fizice pentru intarirea musculaturii abdominale care pot fi facute la birou.

Iata cateva dintre avantajele acestora!

Exercitii pentru abdomen

  • Te ajuta sa te relaxezi.
  • Iti pun sangele in miscare.
  • Iti imbunatatesc in mod considerabil capacitatea de concentrare.
  • Iti intaresc muschii abdominali.
  • Iti contureaza silueta.
  • Iti imbunatatesc postura pe scaun.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Primul exercitiu te va ajuta sa iti incalzesti usor musculatura. In timpul acestuia este foarte important sa iti pastrezi in permanenta abdomenul incordat.

Ca sa executi corect al doilea exercitiu, trebuie sa iti tii spatele drept si sa ridici genunchii cat de mult se poate.

De la al treilea exercitiu, intensitatea cu care lucram musculatura va creste drept pentru care este foarte important sa respiri corect. Fa seturi de exercitii a cate 8 ridicari si intre ele numara 4 secunde de pauza.

Cel de-al patrulea exercitiu iti va lucra atat muschii abdominali cat si partea superioara a coapselor. Le poti repeta de cate ori simti nevoia pe parcursul zilei.

Pentru mai multe sfaturi despre wellness, dezvoltare personala, alimentatie corecta si spor intra pe almette.ro

Cu drag si, sper eu, cu folos,

Alma

Foto prima pagina Satika/ Shutterstock

Pranzuri usoare si rapide pentru zile incarcate
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: