Pentru cei care aleg, din diverse motive - religioase sau de sanatate -, sa posteasca sau sa urmeze o dieta vegetariana nutritionistii fac o serie de recomandari, afirmand ca o astfel de ''terapie'', inainte de Craciun, are anumite beneficii.

5 lucruri care nu trebuie sa iti lipseasca din dieta zilnica, daca vrei sa ai un stil de viata sanatos

"Referitor la aceasta dieta se ridica deseori urmatoarea intrebare: poate acest program alimentar sa furnizeze nutrientii necesari unei bune functionari a organismului? Raspunsul este: categoric da. O dieta vegetariana diversa, care sa includa: fructe, legume, cereale, nuci si seminte, acopera necesarul zilnic nutritiv de proteine, carbohidrati, lipide si vitamine", afirma, pentru AGERPRES, nutritionistul Lygia Alexandrescu.

Potrivit acesteia, aproape toate alimentele, cu exceptia alcoolului si zaharului, sunt surse de proteine: cartofii, painea integrala, orezul, spanacul, broccoli, alunele, mazarea, untul de arahide, tofu, laptele de soia si lintea sunt doar cateva exemple de surse de proteine vegetale.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

foto prima pagina: photocreative, Shutterstock

Cum sa ai un stil de viata sanatos
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: