Cum trebuie mancate semintele si nuciferele pentru a nu ne ingrasa

Cum trebuie mancate semintele si nuciferele pentru a nu ne ingrasa

Cantitatea mare de grasimi si fibre face ca senzatia de satietate sa fie mai mare decat in cazul altor gustari.

Semintele si nuciferele sunt recunoscute drept alimente extraordinar de benefice pentru sanatate: reduc riscul de boli cardiovasculare, reduc colesterolul, regleaza tranzitul intestinal, previn marirea prostatei (in special semintele de dovleac), promoveaza sanatatea pielii si articulatiilor si chiar au efect antidepresiv - semintele de in, datorita continutului mare de acizi grasi omega 3.

Cantitatea mare de grasimi si fibre face ca senzatia de satietate sa fie mai mare decat in cazul altor "gustari". Sunt bune aproape toate, doar sa le consumati crude - fac exceptie arahidele (alunele de pamant), care contin o toxina si care ar trebui evitate.

Cumpara o data pe luna din toate si fa-ti mix-uri. Le poti tine acasa in cantitati mici la indemana, in pungulite de plastic (pentru drum). Cantitatile mari pastreaza-le in frigider.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

foto prima pagina: Zb89V, Shutterstock

Vizionare placuta


Kudika
31 August 2016
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri