In timp ce o anumita cantitate de stres este normala in viata noastra (si chiar necesara), stresul excesiv poate interfera cu activitatile zilnice obisnuite si ne poate compromite viata personala si sanatatea.

10 Modalități de reducere și prevenire a stresului

Astazi va propunem sa incercati o tehnica japoneza antica de relaxare care nu va dura mai mult de cinci minute si se poate face oricand, oriunde.

Potrivit BrightSide, pentru a pune in practica aceasta tehnica este important sa intelegem ca fiecare dintre degetele mainilor noaste reprezinta un sentiment sau o atitudine diferita.

Degetul mare: Este responsabil cu emotii precum anxietatea;

Degetul aratator: Este responsabil cu frica, teama;

Degetul mijlociu: Este responsabil cu furia, ura;

Degetul inelar: Este responsabil cu depresia, tristetea;

Degetul mic: Este responsabil cu grijile.

Ce presupune aceasta tehnica?

Pentru a armoniza energia vietii in corp, apuca degetul cu pricina cu mana opusa, punand toate degetele in jurul lui. Tine fiecare deget pentru unul sau doua minute. Vezis tii ca functioneaza in momentul in care vei simti o senzatie pulsatila.

Sfat: Pentru a te linisti, aplica o usoara presiune in centrul palmei cu degetul mare al mainii opuse si tine apasat pentru un minut.

Practica aceasta tehnica in fiecare zi pentru a fi linistita si a iti restabili echilibrul emotional.

Top 3 cele mai bune uleiuri esențiale pentru a vindeca anxietatea
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: