Dieta anticelulitica pentru picioare de fotomodel

Dieta anticelulitica pentru picioare de fotomodel
Kudika
13 Iulie 2011

Cu toate suntem in cautarea unei pastile magice, care sa ne elimine celulita de pe fese si fund. Din pacate, trebuie sa mai cautam deoarece se pare ca pastila nu doreste ca fie gasita sub nicio forma.

Cu toate suntem in cautarea unei pastile magice, care sa ne elimine celulita de pe fese si fund. Din pacate, trebuie sa mai cautam deoarece se pare ca pastila nu doreste ca fie gasita sub nicio forma.

Si pentru ca nu putem sta degeaba, asteptand sa scapam de celulita fara a face nimic, ar trebui sa ne gandim la posibilitatile de a elimina aceasta problema. Pe langa exercitii, masaje sau impachetari, dieta reprezinta unul dintre cele mai importante elemente care ne ajuta sa eliminam celulita. Un regim alimentar echilibrat combinat cu sport si masaj reprezinta cheia succesului impotriva grasimii de sub piele.

Apa – cea mai importanta sursa

Majoritatea nutritionistilor ne recomanda sa consumam minim doi litri de apa zilnic pentru un organism hidratat. Apa poate fi gasita si in unele alimente. Daca iti plac pepenii verzi, merele si castravetii este foarte usor sa atingi pragul de doi litri de lichide zilnic deoarece aceste fructe si legume contin foarte multa apa.

S-a dovedit stiintific faptul ca femeile care consuma mai multa apa prin consumarea fructelor si legumelor sunt mai slabe decat femeile care consuma apa provenita din lichide.

Ce alimente trebuie sa consumi?

a) Consuma alimente bogate in lecitina, aminoacizi, acizi grasi si antioxidanti pentru a imbunatati sanatatea, elasticitatea si aspectul pielii.

Alimente bogate in lecitina: oua, soia, conopida, alune si spanac;

Alimente bogate in acizi grasi: seminte de in, ulei de masline, nuci, ulei de peste;

b) Vitamina C este un alt dusman al celulitei deoarece este asociata cu sintetizarea colagenului (colagenul imbunatateste elasticitatea pielii). In plus, aceasta ajuta organismul sa arda cu 30% mai multe grasimi in timpul exercitiilor fizice. Consuma lamai, grapefruit, pepene, zmeura, mere, ardei rosii, broccoli, varza, conopida, spanac si salata verde.

c) Consuma suc de fructe sau legume. Renunta la legumele congelate si evita pe cat posibil fierberea, coacerea, prajirea sau orice alta metoda de gatit deoarece astfel isi pierd din nutrienti.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: