Sezonul merelor: Slabeste 6 kilograme in doua saptamani!

Sezonul merelor: Slabeste 6 kilograme in doua saptamani!
Kudika
8 Septembrie 2011

Pentru femeile care au probleme cu kilogramele in plus si vor sa incerce o noua dieta simpla, dar eficienta, va recomand dieta cu mere.

Pentru femeile care au probleme cu kilogramele in plus si vor sa incerce o noua dieta simpla, dar eficienta, va recomand dieta cu mere.

Acest tip de regim nu reprezinta doar o modalitate de a slabi, ci si un mod de viata sanatos deoarece pe langa mere, are la baza alimente sanatoase si bogate in nutrienti.

Prima saptamana:

Ziua 1:

Mic dejun:
mere;
Pranz: un mar si 150 de grame de pui fiert;
Cina:
un mar si o salata de legume;

Ziua 2:

Mic dejun: doua mere;
Pranz: un mar si salata (morcov, salata verde, branza slaba, o rosie);
Cina: doua mere si 150 de grame de peste la gratar sau la cuptor;

Ziua 3:

Mic dejun: un mar si un sandwich (o felie de paine integrala, branza slaba in grasimi, o felie de pastrama si o rosie);
Pranz: un mar si o salata de legume (rosii, castraveti, ardei, morcovi, porumb si ceapa);
Cina:
doua mere;

Ziua 4:



Mic dejun:
un mar, doua felii de paine integrala cu unt;
Pranz: un mar, salata cu ton (salata verde, porumb, rosie, ton in suc propriu sau in apa, lamaie, ceapa);
Cina:
Un mar si 150 de grame de piept de pui la gratar sau fiert;

Ziua 5:

Mic dejun:
un mar, un bol de lapte cu cereale;
Pranz: un mar, peste la cuptor cu legume;
Cina: doua mere;

Ziua 6:

Mic dejun: un mar, un ou fiert si o felie de paine integrala;
Pranz: un mar, pui cu legume la cuptor (ardei, dovlecel, morcov si ceapa);
Cina: doua mere;

Ziua 7:

Mic dejun:
un mar si un sandwich (o felie de paine integrala, branza slaba in grasimi, o felie de pastrama si o rosie);
Pranz: un mar si o salata de legume cu cubulete de carne fiarta;
Cina:
un mar si salata (salata verde, ton, zeama de lamaie, porumb si ceapa).

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri