Cele mai bune alimente pentru piele

Cele mai bune alimente pentru piele
Kudika
17 Aprilie 2013

Mananca sanatos pentru o piele stralucitoare!

Ingrijirea si frumusetea incep din interior, de la starea de spirit pana la hrana. De cele mai multe ori, acestea sunt mai conectate intre ele decat ai crede. Exista alimente care iti influenteaza direct starea de spirit. Nu vorbim acum neaparat despre ciocolata si inghetata ci despre o serie intreaga de alimente care stimuleaza secretia de endorfine. Vezi aici articolul integral.

Starea pielii tale depinde foarte mult de ceea ce consumi. Apa este primul remediu pentru piele. Cu cat esti mai hidratata din interior, cu atat mai bine vei arata.

Iata alimentele care te infrumuseteaza naural si ieftin.

1. Lactatele sarace in grasimi

Potrivit oamenilor de stiinta, vitamina A este estentiala pentru o piele frumoasa iar produsele din lapte contin din plin aceasta vitamina. Cu toate acestea, unele dintre ele pot ridica probleme in ceea ce priveste aportul caloric. Pe de cealalta parte, nici cele cu 0% grasime nu sunt indicate pentru ca unele dintre ele contin indulcitori.

Cele mai indicate produse sunt cele care contin in jur de 2% grasime. De asemenea, acestea contin si bacterii benefice care actioneaza direct asupra tranzitului intestinal. In plus, proteinele din iaurturi ajuta la combaterea si prevenirea ridurilor.

sursa foto: shutterstock

2. Ciocolata

Pana la urma, tot la ciocolata ajungem. Dar nu orice fel de ciocolata. Cea mai indicate este cea care contine 70% cacao. Aceasta hidrateaza epiderma, ii imbunatateste fermitatea si supletea. In plus, este bogata in antioxidanti. Ceea ce nu inseamna ca trebuie sa dovedim o tablet intreaga pe zi. Unul sau doua patretele de ciocolata sunt suficiente pentru a te bucura de toate beneficiile ei fara a-ti face griji pentru silueta.

3. Mure, afine, capsuni, prune

Toate aceste fructe au in comun un continut bogat in antioxidanti. Mai mult de atat, contin foarte multa vitamina C. Aceasta ajuta la regenerarea tesuturilor afectate prin aportulpe care il aduce la “productia” de colagen.

Capsunile sunt benefice in special in timpul verii deoarece contin acid elagic. Acesta este un antioxidant special, inalnit de asemenea si in rodii care ajuta la protejarea pielii impotriva radiatiilor ultraviolete.

4. Ardei gras

Potrivit cercetatorilor, femeile care consuma in mod regulat legume verzi si galbene tind sa aiba mai putine riduri in jurul ochilor, denumite popular si laba gastii.
In plus, ardeiul gras creste rezistenta pielii la arsurile solare. Consumul ideal de ardei gras se ridica pana la doua cani d legume taiate in fiecare zi.

5. Seminte de floarea sorelui

Spartul de samanta nu este sport national degeaba. Lasand gluma la o parte, semintele crude de floarea soarelui sunt bogate in vitamina E care iti ofera o buna protectie impotriva radiatiior UV. Un pumn de seminte crude pe zi este suficient pentru a te bucura de beneficiile lor. Uleiul de floarea sorelui are si el avantajele sale atunci cand este folosit la exterior. Coatele , calcaiele sau buzele uscate isi vor imbunatati vizibil aspectul daca sunt tratate cu acest ulei.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri