VIDEO: 5 exercitii pentru un abdomen plat

VIDEO: 5 exercitii pentru un abdomen plat
Kudika
27 Mai 2013

Pregateste-ti corpul pentru vara

Urmatorele exercitii sunt atat de solicitante incat trebuie sa le faci o zi da si una nu! Cate un set de 10 repetari este suficient pentru a obtine rezultate vizibile.

Pentru inceput, aseaza-te pe podea sprijinita pe varfuri si pe palme. Mainile trebuie sa fie departate pana la nivelul umerilor iar picioarele trebuie sa fie aliniate cu soldurile.

Ridica-ti piciorul stang cam la 15 cm de sol, indoaie-l si trage genunchiul stang catre cotul drept. Mentine pozitia 3 secunde apoi intinde piciorul. Procedeaza la fel cu genunchiul drept si cotul stang.

Pentru partea a doua, pastrezi aceeasi pozitie. Ridica-ti mana dreapta si prinde-ti cu ea partea stanga a cutiei toracice, imediat sub coaste. Stai asa trei secunde apoi revino la pozitia initiala. Alterneaza mainile.

Pentru al treilea set de exercitii, ridica-ti mana dreapta si roteste-ti corpul la 90 de grade astfel incat sa privesti in sus spre mana dreapta. Mentine pozitia pentru trei secunde si revino la pozitia initiala.

Ultimul set de exercitii presupune ridicarea concomitenta a mainii drepte si a piciorului stang. Stai asa trei secunde si ai grija ca pozitia corpului sa fie corecta.

sursa foto prima pagina: shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri