Pregateste-ti corpul pentru vara!

Pregateste-ti corpul pentru vara!

Vara ne bate la usa. Majoritatea visam la zilele toride de iulie, in care lenevim pe un sezlon, cu un cocktail in mana si respiram briza marii. Hainele groase, jeansii lungi, trench-urile, puloverele pufoase vor fi doar o amintire. Garderoba se va umple de culoare, rochitele din materiale subtiri, tricourile si topurile vor sta frumos aranjate, pregatite pentru a fi purtate.

Vara ne bate la usa. Majoritatea visam la zilele toride de iulie, in care lenevim pe un sezlon, cu un cocktail in mana si respiram briza marii. Hainele groase, jeansii lungi, trench-urile, puloverele pufoase vor fi doar o amintire. Garderoba se va umple de culoare, rochitele din materiale subtiri, tricourile si topurile vor sta frumos aranjate, pregatite pentru a fi purtate.

Pentru un corp frumos, conteaza foarte mult sa incepi din timp lupta impotriva kilogramelor in plus sau a celulitei. Indiferent de greutatea corporala, este important sa iti tonifici corpul, sa te simti bine si sa ii faci pe barbati sa iti admire trupul de zeita.

1. Tonifiaza-ti corpul

Una dintre cele mai frecvente probleme ale femeii este legata de celulita de pe fese sau grasimea din jurul aripioarelor. Lasa lenea deoparte si pregateste-te sa transpiri pentru a arata bine. Frumusetea cere sacrificii, iar femeile stiu cel mai bine acest lucru.

Programul incarcat si lipsa banilor nu trebuie sa fie o problema pentru a iti neglija corpul, ajungand sa il ascunzi sub haine largi, fiindu-ti teama sa te privesti in oglinda. Sala de fitness nu este accesibila tuturor femeilor, insa poate fi inlocuita cu alte metode care pot fi de folos pentru modelarea corpului.

Alearga prin parc, plimba-te cu rolele sau cu bicicleta. Pentru rezultate vizibile, iesi de 4 ori pe saptamana la alergat.

O alta metoda pentru a iti tonifia corpul consta in efectuarea exercitiilor fizice. Achizitioneaza-ti o saltea pentru fitness si lucreaza dupa programul pentru tonifiere a lui Jane Fonda (acest tip de exercitii este impartit in doua categorii: incepatori si avansati) sau Cindy Crawford.

Incheie programul cu cateva exercitii pentru abdomen. Intinde-te pe spate pe o suprafata plana, insa nu foarte dura, pune ambele maini dupa ceafa si indoaie putin genunchii. Ridica usor capul si trunchiul catre genunchi, incordand abdomenul, apoi revino in pozitia initiala. Efectueaza trei serii a cate 15 repetari.

2. Coarda, jocul copilariei

Orice femeie a sarit coarda in timpul copilariei. Acesta este un exercitiu foarte simplu, practic si deloc costisitor. Achizitioneaza-ti o coarda si joaca-te in fiecare seara pentru minim 20 de minute. Iata cateva exercitii simple care iti lucreaza intreg corpul:

Vizionare placuta


Kudika
6 Mai 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri