Lintea contine vitaminele din grupul B (B1, B2, B3, B5, B6 si B9), vitaminele A, C, E, K, cupru, carbohidrati, calciu, seleniu, zinc, acizi grasi Omega 3 si Omega 6. Ea nu contine colesterol, aduce un aport caloric de aproximativ 110-160 kcal/100g, in functie de varietatea preparata si modul de preparare.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Lintea este o sursa importanta de antioxidanti, compusii care apara celulele organismului de actiunea nociva a radicalilor liberi, raspunzatori de aparitia afectiunilor cardiovasculare, a anumitor tipuri de cancer si a altor boli asociate imbatranirii.

Fibrele solubile pot contribui la prevenirea bolilor cardiovasculare, prin actiunea de normalizare a nivelului de colesterol din sange. Tot fibrele solubile pot ajuta la un control mai bun al diabetului de tip 2, prin incetinirea asimilarii glucozei din alimente.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

foto interior si prima pagina: Anastasia_Panait Shutterstock

5 lucruri care nu trebuie sa iti lipseasca din dieta zilnica, daca vrei sa ai un stil de viata sanatos
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta