Kudika
19 Iulie 2017

Odihna are un rol vital atunci cand vorbim despre sanatatea organismului si functionarea creierului. Un somn odihnitor are ca rezultat cresterea energiei in organism, un sistem imunitar mai puternic, o stare generala mai buna si chiar o viata mai lunga.

Contrar asteptarilor, un somn odihnitor nu tine neaparat de numarul de ore dormite ci de tehnica folosita. BrightSide.me a aflat cum reuseau Nikola Tesla, Leonardo da Vinci sau Salvador Dali sa se odihneasca folosind putine ore pentru somn.

Leonardo da Vinci: Lecție veche de mai bine de 500 de ani

Somnul stramosilor- 6 ore

Formula de dormit : 4 ore (prima faza) + 2 ore (a doua faza) = 6 ore

Stramosii nostri dormeau in doua faze separate de o perioada de veghe. Aceasta perioada era folosita pentru practicile spirituale. Daca doriti sa incercati somnul polifazic, dar nu stiti de unde sa incepeti, aceasta este o buna metoda de inceput. Pentru majoritatea oamenilor, este cea mai confortabila optiune si poate fi suplimentata cu 30 de minute de somn in perioada de adaptare.

Dymaxion - 2 ore

Formula de dormit: 4 reprize de 30 de minute la fiecare 6 ore = 2 ore

Buckminster Fuller a venit cu cea mai eficienta tehnica de dormit constand in 4 faze de 30 de la fiecare 6 ore.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

foto interior si prima pagina: Anna Violet, Shutterstock

10 picturi celebre pe care le recunosti oriunde

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: