În vremurile pe care le trăim este din ce în ce mai greu să ai un somn uşor. Explicaţia este simplă: care este primul lucru pe care îl sacrifici când ai foarte multe de făcut? Somnul, nu-i aşa? Dacă răspunsul este da, e momentul să te trezeşti la realitate! Făcând acest lucru nu numai că îţi va fi şi mai greu să ai un somn uşor, dar îţi sabotezi şi performanţele din ziua următoare şi, pe termen lung, îţi vei distruge sănătatea. Somnul este la fel de important pentru sănătatea ta precum menţinerea unei alimentaţii echilibrate.

Cum te relaxezi inainte de culcare cand te gandesti doar cat esti de stresata

foto interior si prima pagina: Stock-Asso, Shutterstock

Iată principalele motive ce te pot lăsa fără un somn uşor şi câteva sfaturi cum să treci peste ele.

Dacă te gândeşti prea mult, n-o să mai poţi avea un somn uşor

Motivul pentru care anumite gânduri nu atât de important te macină noaptea şi par să te ţină treaz este că nu poţi să te concentrezi aşa bine precum atunci când eşti complet treaz. Educă-ţi mintea să se comporte diferit atunci când încerci să adormi . Ai mai puţin control asupra gândurilor tale deoarece eşti într-o stare de adormire, deşi crezi că eşti treaz. Ridică-te şi plimbă-te puţin că să alungi gândurile şi să te linişteşti. Nu e bine să începi să asociezi patul cu momentele de anxietate.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

Remedii pe baza de plante pentru anxietate
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta