Probleme cu somnul? 9 Lucruri pe care să le faci atunci când nu poți dormi (sfaturi de la un medic psihiatru)

Probleme cu somnul? 9 Lucruri pe care să le faci atunci când nu poți dormi (sfaturi de la un medic psihiatru)
Kudika
19 August 2020

Nu poți dormi? Încearcă aceste trucuri oferite de un medic psihiatru. 

Activități și trucuri pe care să le iei în considerare atunci când ai probleme cu somnul:

1. Permite-ți să te relaxezi

Acordă-ți cel puțin 30 de minute înainte de culcare pentru a îți liniști corpul. Fă-ți o rutină strictă: închide din lumini, nu mai sta pe telefon, aprinde lumânări. Pregătește-te mental pentru a te odihni.

2. Respiră

Scapă de insomnie cu exerciții de respirație profundă care să te ajute să îți încetinești metabolismul și să îți calmezi gândurile și emoțiile. Inspiră profund și atent.

3. Citește o carte

Alege o carte plăcută, ușor de citit, care te poate ajuta să îți eliberezi mintea de toate gândurile și să se relaxeze. Nu citi de pe telefon, tabletă, laptop - folosește metoda tradițională: cărți printate. Lumina artificială emisă de dispozitivele electronice nu îți va ajuta creierul să înțeleagă că este ora de culcare.

4. Scrie într-un jurnal

Mulți medici psihiatri sunt de părere că dacă scrii 10-20 de minute într-un jurnal gândurile pozitive ale zilei și lucrurile pentru care ești recunoscătoare/ ce ți-a plăcut sau te-a făcut să zâmbești, îți schimbi perspectiva, închei ziua fericită și îți relaxezi creierul.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri