4 Sfaturi de la psiholog pentru a îți calma mintea anxioasă și agitată 

4 Sfaturi de la psiholog pentru a îți calma mintea anxioasă și agitată 
Kudika
14 Octombrie 2020

Abordări puternice bazate pe numeroase cercetări și studii pentru a opri gândurile negative, a găsi pacea și a merge mai departe cu viața ta. 

Gândurile anxioase te pot copleși, făcând astfel dificilă luarea unor decizii uneori simple și găsirea rezultatelor problemelor care te deranjează. Anxietatea poate duce, de asemenea, la depresie și atacuri de panică. Cum poți ieși din acest cerc vicios?

Reprimarea gândurilor anxioase nu va funcționa - acestea vor apărea din nou, uneori chiar cu mai multă intensitate. Însă există tehnici mai eficiente pe care le poți pune în practică pentru a reduce stresul și a îți calma mintea anxioasă și agitată.

Iată care sunt acestea:

1. Încearcă distanțarea cognitivă

Încearcă să îți vezi gândurile anxioase ca presupuneri, nu că fapte. Mintea ta încearcă să te protejeze prin prezicerea a ceva ce s-ar putea întâmpla - însă doar pentru că se poate întâmpla nu înseamnă că va fi așa.

Pune-ți întrebări directe și obiective:

- cât de probabil este ca rezultatul negativ să se întâmple?

- ste ceva bun care s-ar putea întâmpla în schimb?

2. Încetinește-ți corpul

Ia o pauză. Când îți încetinești mișcările fizice, îi permiți și minții să încetinească. Poți face acest lucru făcând un pas în spate și oprindu-te din tot ce faci.

De asemenea, activitățile precum mersul pe jos, dușurile mai lungi, spălarea vaselor ajută foarte mult.

3. Încearcă să îți observi gândurile

Încearcă să fii un simplu observator - observă-ți gândurile și unde te conduc astfel încât să înțelegi de ce ajungi în acel punct al anxietății și lucrezi împotriva valorilor și obiectivelor tale.

De asemenea, în loc să te judeci cu asprime pentru slăbiciunile și eșecurile tale, învață să îți asumi răspunderea pentru viața ta - alege să faci lucrruile diferit.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri