Fericirea este la o înghițitură distanță.

Fericirea este la o înghițitură distanță. Și asta pentru că starea noastră de spirit este dată de procesele chimice care se petrec în corpul nostru. Le putem influența, spre binele nostru, prin ceea ce mâncăm. Iată șapte alimente care te vor face fericită.

1. Peștele

Acizii grași Omega 3 sunt renumiți pentru capacitatea lor de a stabiliza starea de spirit, a scădea depresia și a îmbunătăți memoria și capacitatea de concentrare. Carnea de pește cum ar fi somonul conține o cantitate mare de acizi grași.

2. Bananele

Consumul de banane îți va oferi două elemente importante pentru a te simți fericită: vitamine B6 și potasiu. Vitamina B6 ajută organismul să își sintetizeze propria serotonină. Un studiu din 2008 a arătat că dietele cu potasiu au ajutat la reducerea simptomelor depresiei și a stresului.

3. Ciocolata neagră

Consumul de ciocolată neagră te face mai fericită pentru că aceasta conține feniletilamină, o substanță chimică produsă de corp atunci când iubim. Această substanță chimică face organismul să secrete endorfine. Invariabil, te simți mai fericită.

3 pași către fericire

4. Legumele și nucile

Nucile sunt bogate in vitamine B care ajuta la combaterea anxietății și depresiei și contribuie la îmbunătățirea stării de spirit. Nucile, de exemplu, sunt bogate în acizi Omega 3. Aceste alimente sunt, de asemenea, bogate în proteine, care stimulează starea de bine.

5. Ananasul

Ananasul nu este doar un fruct gustos și foarte parfumat. Ananasul conține 17 micrograme de serotonină per gram, ceea ce reprezintă o cantitate semnificativă. Ananasul are și puteri magice antiinflamatorii.

6. Avocado

Datorită conținutului ridicat de grăsimi bune, avocado este unul dintre cele mai sănătoase alimente de pe planetă. Avocado conțin doze mari de triptofan, un aminoacid esențial folosit de creier pentru a produce serotonină. Este un neurotransmițător al sistemului nervos central.

7. Ouăle

Te-ai gândit vreodată că este suficient să mănânci un ou pentru a te simți mai fericită? Ouăle conțin acizii grași Omega 3, zinc, vitaminele B, ceea ce contribuie la o stare de spirit mai bună. De asemenea, conțin proteine, care îți vor da energie și te vor face să te simți sătulă o perioadă mai îndelungată de timp. Unii nutriționiști susțin că ouăle se numără printre cele mai sănătoase alimente pentru oameni.

Foto by Luna Vandoorne via Shutterstock

Hrana pentru creier. Ghid esential pentru stimularea puterii creierului

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: