10 Idei pentru un mic dejun sanatos

10 Idei pentru un mic dejun sanatos
Kudika
23 Aprilie 2013

Prepara-ti in timp record un mic dejun proaspat si gustos

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei insa cei mai multi oameni sar peste ea din lipsa de timp. Iata 10 sugestii pentru a-ti prepara un mic dejun rapid si sarac in calorii. Iti vei asigura astfel un boost de energie pentru tot restul zilei.


1. Sandvis cu somon

Painea este o sursa importanta de carbohidrati si iti va asigura energie pentru cel putin 5-6 ore. Somonul este bogat in omega-3, esential pentru dezvoltarea sanatoasa a organismului.

2. Peste o mana de fulgi de ovaz, adauga lapte care are cel mult 2% grasime apoi pune deasupra cateva fructe de padure, eventual si lingurita mica de miere.

Fulgii de ovaz au un indice glicemic scazut si nu iti vor creste rapid nivelul de zahar din sange. De aceea, ajuta la mentinerea unui apetit sanatos. Nu exagera insa cu mierea.

3. Aprovizioneaza-te cu iaurt slab, sub 2% grasime. Evita produsele care nu contin grasime deloc. De regula, acestea au destul de mult zahar. Peste iaurt, taie cateva bucatele de fructe. Mizeaza pe cele naturale, nu pe cele din conserva sau confiate.

sursa foto: shutterstock

4. Peste o felie de paine intergrala, pune cateva felii de rosii, ciuperci sotate in tigaie cu putin ulei de masline si o felie de sunca slaba.

5. Suc proaspat si cereale cu fier

Este foarte usor sa-ti prepari singura sucul de fructe in casa. Ai nevoie doar de un storcator. Acestea evident ca nu vor contine conservanti si zahar, prin urmare vor fi 100% sanatoase si mult mai ieftine decat orice gasesti in comert.

Mare atentie la cereale. Cauta pe rafturile magazinelor cerealele care contine fier si vitamine. Un astfel de mic dejun ajuta la combaterea si prevenirea anemiei.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri