Setari Cookie-uri

nu vreau sa afle ca l-am inselat

recunosc ca mi-a trebuit mult curaj sa postez pentru ca problema asta nu o mai stie nimeni.sunt cu iubitul meu de 3 ani, iar de putin timp locuim impreuna.totul merge foarte bine, sunt foarte fericita.el m-a facut sa ma stabilizez intr-o relatie, ceea ce nu reuseam pana acum(din vina mea).problema e ca asta vara am facut practica la un ziar de la mine din oras(sunt studenta la jurnalism), unde am cunoscut un baiat.la inceput nu aveam niciun gand de a fi cu el.dupa aproximativ 2 saptamani in care ne vedeam zilmic 8-10 ore m-a convins(prin felul lui de a fi) sa iesim sa bem ceva.toata ,,relatia" noastra s-a rezumat la cateva intalniri(tin sa precizez-fara sex) si multe promisiuni(numai)din partea lui.cu iubitul,,oficial" mergea bine si deaceea nu mi-a trecut prin cap sa-l parasesc.baiatul acela stia situatia noastra, si pentru ca trebuia sa plece din tara nu ma presa in niciun fel(oricum ii convenea o relatie fara obligatii).acum el e in strainatate, urmeaza sa se intoarca in aprilie.continua sa ma caute:pe net, la telefon...stie ca nu pot sa vb mereu si nu insista, dar imi zice in gluma ca daca nu o sa vreau sa ma mai vad cu el o sa spuna tot.iubitul meu nu banuieste nimic si nici nu ar accepta sa stie asa ceva.nu as vrea sa afle vreodata.imi este frica sa nu se afle ceva cand vine celalalt in tara, pt ca stiu ca minciuna are picioare scurte si ca totul se afla pana la urma.

Postat pe 25 Februarie 2008 14:00
nu tu ziceai ca te casatorestianul asta????. think again sis. ai de gand sa te casatoresti si deja te gandesti la altcineva?...

Postat pe 25 Februarie 2008 14:38